اپل امکان به روزرسانی iPadOS آیپد Pro جدید از طریق 5G را فراهم کرد


امید دلیری 2 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل امکان به روزرسانی iPadOS آیپد Pro جدید از طریق 5G را فراهم کرد. آیپد Pro جدید به کاربران امکان می دهد تا به روزرسانی های iPadOS را از طریق 5G دانلود و نصب کنند. اپل قبلاً این ویژگی را با آیفون 12 معرفی کرده بود.

ویژگی جدیدی که به آیپد 2021 اضافه شد

با عرضه آیفون های مجهز به 5G ، اپل گزینه دیگری را به iOS اضافه کرد. این گزینه دارندگان آیفون 12 را قادر می سازد هنگام اتصال به 5G ، به روزرسانی های iOS را دانلود کنند. اکنون در به روزرسانی صفحه پشتیبانی اپل ، غول فناوری این ویژگی را به iPadOS آورده است. صفحه پشتیبانی با عنوان (استفاده از 5G با آیپدتان) برای کاربران توضیح می دهد که چگونه می توانند اتصال اطلاعات خود را در آیپد Pro جدید مدیریت کنند.

MacRumors مشاهده کرده است که اکنون کاربران می توانند در iPadOS داده های بیشتری در 5G را مجاز کنند. با انتخاب این ویژگی ، iPadOS می تواند از داده های بیشتری در کارهای مختلف سیستم خود استفاده کند. همچنین می تواند اپلیکیشن هایی مثل FaceTime را با کیفیت بالاتر یا با جریان محتوای با کیفیت بالا اجرا کند. این گزینه همچنین امکان به روزرسانی iPadOS را از طریق اینترنت تلفن همراه را فراهم می کند.

اپل هشدار داده که این ویژگی به صورت پیش فرض برای برخی از کاربرانی که بسته های اینترنتی نامحدود دارند ، فعال می شود. البته این موضوع بستگی به شرکت مخابراتی که کاربر از آن خدمات می گیرد دارد. برای سایر کاربران ، این ویژگی باید به صورت دستی فعال شود. برای فعال کردن این ویژگی در iPadOS مراحل زیر را انجام دهید :

وارد Settings شوید.

وارد قسمت Cellular Data شوید و Cellular Data Options را انتخاب کنید.

Data Mode را انتخاب کنید.

Allow more data on 5G را فعال کنید.

علاوه بر این ، در همان بخش گزینه های موجود برای حالت استاندارد و Low Data وجود دارد. با این گزینه ها می توان میزان داده های مورد استفاده در اینترنت تلفن همراه و Wi-Fi را حفظ یا کاهش داد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*