ریموت Siri جدید ، دارای مشکلاتی در عملکرد لمسی می باشد


امید دلیری 3 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ریموت Siri جدید ، دارای مشکلاتی در عملکرد لمسی می باشد. عملکرد لمسی ریموت جدیدی که برای Apple TV 4K جدید عرضه شده ، آنطور که تبلیغ شده بود نیست. ظاهراً این محصول برخی از کاربران را دچار مشکل کرده است.

یکی از بزرگترین موارد اضافه شده به نسل جدید Apple TV 4K ، ریموت Siri از نو طراحی شده است. این ریموت صفحه کلیک جدید با ناوبری پنج طرفه است. به گفته اپل دقت بهتری هنگام مرور محتوا در tvOS فراهم می کند. کاربران همچنین می توانند انگشت خود را در امتداد حلقه بیرونی صفحه کلیک قرار دهند تا به کنترل jog دسترسی پیدا کنند. کنترل jog برای یافتن صحنه خاصی در یک نمایش یا فیلم مفید است.

ریموت Siri جدید از طراحی جدیدی برخوردار می باشد. این ریموت مجهز به یک Trackpad دایره ای است. همچنین دارای عملکرد جدیدی است که Trackpad را به یک Scroll Wheel بزرگ تبدیل می کند. با استفاده از یک حرکت دایره ای در لبه ی Trackpad ، کاربران می توانند در محتوای خود را به جلو و عقب ببرند. با این حال ، گزارش هایی که به وبسایت Reddit ارسال شده ، نشان می دهند که کاربران حرکت را امتحان می کنند اما نتایج غیر منتظره ای دارند.

یک حرکت دایره ای کامل Trackpad باعث scrubs یک جدول زمانی ویدئو در یک جهت می شود. سپس آن را به همان مکان قبلی برمی گرداند. وبسایت AppleInsider هم در آزمایشی با ریموت Siri جدید انجام داد ،  با همان مشکل روبرو شد. این مشکل فقط به یک برنامه خاص محدود نمی شود و به همین صورت  روی همه ی اپلیکیشن های ویدیویی تأثیر می گذارد. AppleInsider همچنین در ابتدا عملکرد jogging را ناسازگار دانست. اگر این یک اشکال در سطح سیستم باشد ، به احتمال زیاد اپل در به روزرسانی tvOS در آینده ، نوعی رفع اشکال برای آن خواهد داشت.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*