Jon Prosser می گوید اپل واچ سری 7 دارای لبه های تخت و رنگ جدید سبز خواهد بود


امید دلیری 3 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jon Prosser می گوید اپل واچ سری 7 دارای لبه های تخت و رنگ جدید سبز خواهد بود. به گفته افشاگر اپل ، سری 7 اپل واچ از طراحی لبه تخت مشابه آیفون 12 و رنگ جدید سبز نیز بهره می برد.

بازشگت لبه های تخت به محصولات اپل

Jon Prosser در یک ویدئو توضیح داده که اپل به دنبال طراحی مجدد اپل واچ است. به گفته او یکی از چشمگیرترین تغییرات جدید ، لبه های تخت خواهد بود. ساعتهای فعلی اپل دارای لبه های منحنی هستند ، دقیقاً مانند آیفون های نسل قبل. با این حال اپل با آیفون 12 دوباره به لبه های تخت بازگشت. حتی انتظار می رود اپل این کار را برای طراحی مجدد مک بوک Pro آینده هم انجام دهد. علاوه بر لبه های تخت ، اپل ساعت جدید خود را در رنگ سبز نیز عرضه خواهد کرد.

Jon Prosser می گوید اپل رنگ های مختلفی را آزمایش کرده است و گزینه رنگ سبز کاملاً حتمی نیست. او می گوید که اپل می تواند اپل واچ سری 7 را در انواع رنگ های مختلف ارائه دهد. او قبلا عکس هایی از AirTags و AirPods Max منتشر کرده بود. اکنون همین کار را برای ساعت هوشمند آینده اپل انجام داده است. او ادعا می کند که این تصاویر براساس تصاویر واقعی و پرونده های CAD است که از منبع دیده است.

Jon Prosser می گوید اندازه صفحه نمایش ثابت خواهد ماند. اما خاطرنشان می کند که شنیده است اپل نمونه های اولیه اپل واچ را با حاشیه های کوچکتر و نمایشگر بزرگتر آزمایش کرده است. او اضافه می کند که او فقط طراحی ساعت آینده را دیده است ، نه مشخصات. درواقع او مطمعن نیست که ساعت آینده اپل از سنسورهای جدید و قابلیت های سلامتی برخوردار است یا خیر. گفته می شود که اپل در حال کار بر روی کنترل قند خون و فشار خون برای ساعتهای آینده اپل است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*