اپل فروش آنلاین Hermes AirTag را متوقف کرد


امید دلیری 4 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل فروش آنلاین Hermes AirTag را متوقف کرد. فروشگاه آنلاین اپل ، فروش موقت این محصول را به طور موقت متوقف کرده است. دلیل این کار می تواند یک اقدام پیشگیرانه در مورد مشکلات بالقوه کیفیت این محصولات باشد.

اپل بالاخره AirTag را در رویداد Spring Loaded معرفی کرد. دستگاه ردیابی بلوتوثی که با اتصال به وسایلی مانند کلید و کیف پول برای ردیابی آن ها طراحی شده است. این ردیاب به شما امکان می دهد تا آن را مستقیماً در اپلیکیشن Find My پیدا کنید. در کنار این محصول ، لوازم جانبی های مختلفی هم معرفی شدند.

بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین اپل قادر به خرید هیچ یک از محصولات AirTag Hermes نیستند. برای هر سه محصول ، عنوان ( فعلاً در دسترس نیستند) ذکر شده است. این محصولات شامل جاکلیدی Key Ring با قیمت 349 دلار ، Bag Charm با قیمت 299 دلار و Luggage Tag با قیمت 449 دلار می باشند. وب سایت اپل در حال حاضر اشاره ای به دلیل در دسترس نبودن این محصولات نکرده است. این موضوغ فقط به ایالات متحده محدود نمی شود. بررسی های AppleInsider نشان داد که Key Ring و Luggage Tag در انگلستان و فرانسه در دسترس نیستند. اما Bag Charm در این بازارها فروخته می شود.

در دسترس نبودن Hermes AirTag ممکن است بیشتر مربوط به محصول باشد تا اتمام موجودی. اپل دلیل در دسترس نبودن این موارد را بیان نمی کند. اما ممکن است به دلیل مشکلات کیفیتی باشد. به گفته 9to5Mac ، ارسال جاکلیدی Key Ring یکی از کاربران لغو شده است. طی تماس با AppleCare ، امکان جایگزینی وجود داشته است. اما با رسیدن این محصول یک روز بعد به فروشگاه ، امکان جایگزینی نبود. سایر لوازم جانبی AirTag که توسط اپل فروخته می شود ، مستقیماً برای خرید در دسترس هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*