اپل tvOS 14.6 را منتشر کرد


امید دلیری 4 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل tvOS 14.6 را منتشر کرد. غول فناوری به روزرسانی جدید اپل تی وی را برای عموم منتشر کرده است. این به روزرسانی شامل رفع اشکالات و بهبود عملکرد است.

به روز رسانی جدید tvOS 14.6 می تواند به طور خودکار بر روی نسل چهارم Apple TV یا Apple TV 4K نصب شود. برای انجام به روزرسانی به صورت دستی ، مراحل زیر را انجام دهید :

  • وارد Setting شوید.
  • System را انتخاب کنید.
  • وارد Software Updates و به دنبال آن Update Software شوید.
  • گزینه Download and Install را انتخاب کنید.

هیچ ویژگی در نسخه های آزمایشی tvOS 14.6 مشاهده نشده بود. اما پیش بینی می شود که tvOS 14.6 دارای چندین عملکرد مختلف و رفع اشکال باشد. همچنین انتظار می رود این به روزرسانی از ریموت Siri جدید Apple TV 4K جدید که از 21 May در فروشگاه موجود شد ، پشتیبانی کند. این ریموت دارای یک Trackpad با ناوبری پنج طرفه است. به گفته اپل دقت بهتری هنگام مرور محتوا در tvOS فراهم می کند. کاربران همچنین می توانند انگشت خود را در امتداد حلقه بیرونی صفحه کلیک قرار دهند تا به کنترل jog دسترسی پیدا کنند.

به روزرسانی قبلی یعنی tvOS 14.5 ، ویژگی های بارزتری از جمله پشتیبانی از دسته های PlayStation 5 DualSense و Xbox Series X و ابزار جدید Color Balance بود.

ویژگی Color Balance با استفاده از آیفون برای نظارت بر تصویر ، خروجی ویدئو را برای تلویزیون اپل فراهم می کند تا بتواند به تلویزیون متصل سفارشی شود. به احتمال زیاد این به روزرسانی شامل برخی از عناصر پشت پرده برای آماده سازی راه اندازی Apple Music Lossless است که در ماه ژوئن وارد می شود. این به روزرسانی پس از چهار نسخه آزمایشی منتشر شده است. به روزرسانی قبلی یعنی tvOS 14.5 ، در تاریخ 26 آوریل منتشر شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*