اپلیکیشن Zoom از قابلیت Center Stage در آیپد Pro پشتیبانی می کند


امید دلیری 6 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Zoom از قابلیت Center Stage در آیپد Pro پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن اعلام کرده است که از ویژگی جدید Center Stage اپل پشتیبانی می کند. این ویژگی به طور خودکار کاربران را در هنگام مکالمه های ویدیویی کاملاً درون کادر نگه می دارد. اپل این ویژگی را در کنار معرفی آیپد Pro جدید ، معرفی کرد.

اپل قبلاً تأیید کرده بود که ویژگی جدید Center Stage در FaceTime قرار دارد. اما با اپلیکیشن های کنفرانس ویدیویی و تماس تصویری رقیب هم کار می کند. اکنون اپلیکیشن Zoom  پشتیبانی از این ویژگی را در نسخه آیپد خود اضافه کرده است. این شرکت در یک سند پشتیبانی جدید گفت : با استفاده از ویژگی جدید Centage Stage اپل ، شخصی که در تماس تصویری حضور دارد در حین حرکت در فضای مقابل آیپد ، در قاب نگه داشته می شود. این یک تجربه ویدیویی پویاتر و جذاب تری ایجاد می کند. همچنین دیگر نیازی به جابجایی آیپد برای نگه داشتن شما در مرکز ویدیو نیست.

اپلیکیشن Zoom ادعا می کند که ویژگی Center Stage اکنون در دسترس است. اما خاطرنشان می کند که برای استفاده از این ویژگی در iOS ، کاربران باید نسخه 5.6.6 این اپلیکیشن را نصب کنند. همچنین برای استفاده از این ویژگی در آیپد ، کاربران به آیپد آیپد پرو 12.9 اینچی نسل 5 نیاز دارند. به نظر می رسد نسخه 5.6.6 این اپلیکیشن در حال حاضر در سراسر جهان در حال اجرا است.با این حال App Store در بسیاری از مناطق ، نسخه 5.6.4 را به عنوان آخرین نسخه این اپلیکیشن نشان می دهد. وقتی نسخه 5.6.6 کاملاً در دسترس باشد ، قابلیت Center Stage یک تنظیم جهانی نخواهد بود که برای همه جلسات Zoom اعمال شود. بلکه باید در یک جلسه ی فعال ، بکار گرفته شود.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*