شرکت TSMC در حال تولید تراشه A15 برای آیفون 13 می باشد


امید دلیری 8 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت TSMC در حال تولید تراشه A15 برای آیفون 13 می باشد. گزارش شده است كه این شرکت تأمین کننده پردازنده اپل ، توليد پردازنده آيفون نسل بعدي را آغاز كرده است.

گزارش های جدید از زنجیره تأمین ادعا می کند که شرکت تولید کننده پردازنده TSMC تولید تراشه جدید را برای آیفون 13 آغاز کرده است. به احتمال زیاد این تولید انبوه پیش از آغاز عرضه آیفون آینده در در سپتامبر 2021 است. طبق گفته Digitimes حداقل تولید اولیه آغاز شده است. انتظار می رود پردازنده جدید A15 در حجم بیشتری نسبت به A14 Bionic ساخته شود. Digitimes گزارش می دهد داده است که شرکت TSMC تولید پردازنده نسل بعدی آیفون اپل با نام A15 را آغاز کرده است. طبق گفته های صنعت ، تقاضا برای این تراشه نسبت به تراشه سال گذشته فراتر خواهد رفت.

Digitimes سابقه ضعیفی در پیش بینی دستگاه های اپل بر اساس اطلاعاتی که دریافت می کند ، دارد. اما در رابطه داشتن منابع مناسب و قابل اعتماد بسیار قوی تر است. گزارشات مربوط به شروع تولید شرکت TSMC اکنون با پیش بینی قبلی تحلیلگر Ming-Chi Kuo متناسب است. در دسامبر سال 2020 ، او گزارش داد كه TSMC قصد دارد توليد پردازنده آيفون 12 خود را كاهش دهد و تصور كرد كه ممكن است در حال آماده سازي براي انتقال به آيفون 13 باشد. Digitimes قبلاً گزارش داده بود که Digitimes اپل سفارش تولید تراشه 4 نانومتری برای نسل بعدی مک ها را داده است.

تولید آیفون 12 توسط ویروس کرونا به تأخیر افتاد. اما تولید تراشه A15 در حال تولید ممکن است نشانه بازگشت برنامه ها به حالت عادی باشد. انتظار می رود آیفون 13 دارای ناچ کوچکتر باشد. همچنین گزارش شده است که بدنه آن کاملا ضخیم تر خواهد بود و قسمت دوربین آن بزرگتر است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*