اپلیکیشن WhatsApp حساب کاربرانی که سیاست جدید حریم شخصی را قبول نمی کنند ، محدود نمی کند


امید دلیری 9 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن WhatsApp حساب کاربرانی که سیاست جدید حریم شخصی را قبول نمی کنند ، محدود نمی کند. این اپلیکیشن دیگر قصد ندارد حساب کاربرانی را که سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده را قبول نمی کنند ، محدود کند.

اپلیکیشن WhatsApp اکنون اعلام کرده است استفاده از این سرویس برای لحظه ای برای کاربران ، غیرفعال نخواهد شد. از ماه فوریه ، این اپلیکیشن ارتباطی به کاربران هشدار داد که سیاست حفظ حریم خصوصی جدیدی را که از 15 May به اجرا درآورد ، بپذیرند. از طرفی به کاربرانی که این تغییرات را نپذیرفتند اطلاع داده شد که تا زمان پذیرش ، عملکرد کامل این اپلیکیشن را نخواهند داشت. اما به نظر می رسد که این اپلیکیشن با تهدید روبرو شده است.

عقب نشینی زودهنگام

اپلیکیشن WhatsApp در بیانیه ای ادعا کرده است که با مقامات مختلف و کارشناسان حریم خصوصی صحبت کرده است. به نظر می رسد این اپلیکیشن مسیر محدود کردن حساب ها را تغییر داده است. وبسایت The Next Web از قول این اپلیکیشن بیانیه ای را منتشر کرده است. در این بیانیه آمده است : ما می خواهیم این موضوع را برایتان روشن كنیم. در حال حاضر برنامه ای برای محدود كردن كارایی WhatsApp برای افرادی كه هنوز به روزرسانی را قبول نكرده اند نداریم. در عوض ، ما هر از گاهی به کاربران در مورد به روزرسانی یادآوری هایی ارسال خواهیم کرد. همچنین زمانی که افراد تصمیم می گیرند از ویژگی های اختیاری مربوطه مانند برقراری ارتباط با مشاغل استفاده کنند ، پشتیبانی فیس بوک به آن ها یادآوری خواهدکرد.

این بیانیه برای اپلیکیشن WhatsApp یک گام قابل توجه به عقب است. این اپلیکیشن در اوایل ماه May اصرار داشت که پس از چند هفته عدم پذیرش ، عملکرد اصلی سیستم عامل محدود شود. این تغییرات سیاست باعث واکنش زودهنگام کاربران در اعلامیه آنها شد. این اعلامیه ها مربوط به نحوه ذخیره و نگهداری گفت و گوهای تجاری در سرورهای فیس بوک است. منتقدین بر این باورند که اطلاعات شخصی از این شبکه اجتماعی گسترده تر است. این واکنش باعث مهاجرت میلیون ها کاربر از WhatsApp به سایر سرویس های ارتباطی شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*