LeBron James با هدفون Beats Studio Buds که هنوز معرفی نشده ، دیده شده است


امید دلیری 10 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

LeBron James با هدفون Beats Studio Buds که هنوز معرفی نشده ، دیده شده است. او در صفحه ی اینستاگرام خود عکس هایی منتشر کرده است که Beats Studio Buds را در گوش او نشان می دهد. چندی پیش شایعه شده که Apple Beats جدید در راه است. Scott Croyle طراح سابق سخت افزار اندروید HTC ، گزارش جدیدی ارائه کرد. او ادعا کرد که در حال کار برای اپل در زمینه طراحی های بعدی Beats by Dre می باشد.

در عکس های جدید LeBron James ، به نظر می رسد او در حال استفاده از Beats Studio Buds می باشد. محصولی که هنوز معرفی نشده است. اگرچه این تصاویر ، هدفون را به خوبی نشان نمی دهند ، اما به راحتی قابل تشخیص هستند. زیرا مانند سایر هدفون های موجود در مجموعه Beats By Dre ، هدفون داخل عکس هم فاقد گوش بند می باشد. شواهد جدید از Beats Studio Buds اولین بار در اوایل ماه May در نسخه ی آزمایشی iOS 14.6 ظاهر شدند.

این تصاویر حاکی از آن است که هدفون های Beats دارای فاکتورهای مشابه هدفون های ساخته شده توسط سامسونگ یا گوگل هستند. تصور می شود که این محصول می تواند در رنگ های سیاه ، سفید و قرمز ارائه شوند. علاوه بر این ، وجود Beats Studio Buds با تشکیل پرونده در کمیسیون ارتباطات فدرال در روز دوشنبه تأیید شد. به هر حال تصور می شود که تصاویر منتشر شده از LeBron James ، محصول آینده Beats را نشان می دهند. این تصاویر توسط یک فاش کننده توییتر و MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است. هرچند سایت اشاره کرده است که نمی تواند صحت تصاویر را تأیید کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*