اپل دومین نسخه آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 14.7 و watchOS 7.6 را منتشر کرد


امید دلیری 13 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 14.7 و watchOS 7.6 را منتشر کرد. غول فناوری به مرحله دوم آزمایشی برای نسل فعلی سیستم عامل های خود رسیده است. اکنون  توسعه دهندگان می توانند نسخه های آزمایشی جدید را دریافت و امتحان کنند.

افرادی که در برنامه آزمایشی ثبت نام کرده اند می توانند دومین نسخه آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 14.7 و watchOS 7.6 را دریافت کنند. آن ها می توانند به روزرسانی های جدید را از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنند. همچنین می توانند به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا ، به روزرسانی ها را دریافت کنند. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

اولین نسخه آزمایشی macOS 11.5 همراه با اولین نسخه آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 14.7 و watchOS 7.6 در 19 May منتشر شد. این اتفاق پیش از انتشار عمومی iOS 14.6 ، iPadOS 14.6 ، tvOS 14.6 ، watchOS 7.5 و macOS 11.4 افتاد.علاوه بر این ، سیستم عامل HomePod هم دومین به روزرسانی آزمایشی توسعه دهنده خود را دریافت کرده است. به نظر می رسد به روزرسانی آزمایشی شامل حداقل تغییرات باشد.  تنها به روزرسانی واقعی که تاکنون مشاهده شده است ، گسترش بخش خواندن کیفیت هوا در برنامه iOS Weather به کشورهای بیشتر است.

انتظار می رود رویداد آنلاین WWDC 2021 در 7 ژوئن رونمایی از نسخه های مهم بعدی سیستم عامل ها باشد. بنابراین بعید به نظر می رسد که هیچ ویژگی جدیدی در نسخه های آزمایشی ظاهر شود. در عوض این به روزرسانی ها بیشتر به عنوان بهبود سازگاری ، عملکرد و رفع اشکال عمل می کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*