اپل اولین نسخه های آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 14.7 و watchOS 7.6 و macOS 11.5 را منتشر کرد


امید دلیری 30 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین نسخه های آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 14.7 و watchOS 7.6 و macOS 11.5 را منتشر کرد. غول فناوری اولین نسخه های آزمایشی از سیستم عامل های مختلف خود را برای توسعه دهندگان در دسترس قرار داد.

افرادی که در برنامه آزمایشی ثبت نام کرده اند می توانند از طریق Apple Developer Center نسخه های آزمایشی را دریافت کنند. علاوه بر این ، از طریق over-the-air هم می توانند این نسخه های آزمایشی را در یافت کنند. نسخه های آزمایشی عمومی معمولاً اندکی پس از نسخه های توسعه دهندگان منتشر می شود. کاربران نسخه های آزمایشی عمومی را می توانند از پورتال وب Apple Beta یا نرم افزار آن دریافت کنند. اولین نسخه های آزمایشی سیستم عامل های iOS ، tvOS و iPadOS 14.7 و watchOS 7.6 و macOS 11.5 در آستانه عرضه عمومی قرار دارند.

در به روزرسانی 14.7 iOS ، ویژگی جدیدی وجود دارد. این ویژگی کاربران را قادر می سازد تا تایمرهای HomePod را از طریق اپلیکیشن Home تنظیم کنند. اما در حال حاضر مشخص نیست که چه تغییرات یا اضافات دیگری در جدیدترین نسخه های آزمایشی گنجانده شده است. اما این احتمال وجود دارد که اولین نسخه های آزمایشی منتشر شده به تغییرات زیر مجموعه قبلی و رفع اشکال متمرکز شوند. امکان اضافه شدن چند ویژگی ظاهری هم دور از ذهن نیست.

اپل و وبسایت AppleInsider به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه های آزمایشی در دستگاههای اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود تهیه کرده باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*