Beats Studio Buds که هنوز منتشر نشده ، در جدیدترین موزیک ویدئوی Roddy Ricch دیده می شود


امید دلیری 16 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Beats Studio Buds که هنوز منتشر نشده ، در جدیدترین موزیک ویدئوی Roddy Ricch دیده می شود. هدفون معرفی نشده ی Beats بار دیگر ظاهر شد. اینبار در موزیک ویدئوی جدید منتشر  توسط رRoddy Ricch ، خواننده رپ و ترانه سرا.

Beats Studio Buds ظاهراً در موزیک ویدیوی Late At Night دیده شده است. این هدفون در صحنه ای ظاهر می شود که Roddy Ricch در حال آمیختن آهنگ در استودیو دیده می شود. این امر به ما نگاه دقیق تری به طراحی هدفون های آتی Beats می دهد. همچنین به ما جزئیات بیشتری از محصولی که قرار است عرضه شود می پردازد. این هدفون ابتدا توسط وب سایت iThinkDifferent مشاهده شد.

این اولین باری نیست که هدفون معرفی نشده ی Beats Studio Buds مشاهده می شوند. در ماه گذشته ، LeBron James با هدفون Beats Studio Buds که هنوز معرفی نشده ، دیده شده بود. او در صفحه ی اینستاگرام خود عکس هایی منتشر کرده یود که Beats Studio Buds را در گوش او نشان می داد. علاوه بر این ، چندی پیش شایعه شده که Apple Beats جدید در راه است. Scott Croyle طراح سابق سخت افزار اندروید HTC ، گزارش جدیدی ارائه کرد. او ادعا کرد که در حال کار برای اپل در زمینه طراحی های بعدی Beats by Dre می باشد.

از طرف دیگر ، وجود هدفون های Beats با شکل جدید اولین بار در یک نسخه آزمایشی iOS در ماه May نشان داده شد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این هدفون منتشر نشده است. به غیر از این که به نظر می رسد این محصول دارای فاکتورهای مشابه هدفون های ساخته شده توسط سامسونگ یا گوگل می باشد. همچنین ممکن است در رنگ های سفید ، سیاه و قرمز عرضه شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*