اپلیکیشن Mind اپل واچ در watchOS 8 ممکن است به سلامت روان کمک کند


امید دلیری 17 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Mind اپل واچ در watchOS 8 ممکن است به سلامت روان کمک کند. توسعه دهنده ای متوجه شناسه های بسته نرم افزاری با اشاره به ویژگی های جدید watchOS 8 شده است. بنابراین ممکن است اپل طی رویداد WWDC ، اپلیکیشن Mind را معرفی کند.

تلاش اپل برای وابستگی کمتر اپل واچ به برنامه های آیفون و iOS

اپل رویداد WWDC 2021 خود را از امروز برگزار می کند. انتظار می رود اپل انواع مختلفی از ویژگی های جدید را که در پاییز امسال در iOS 15 ، iPadOS 15 ، tvOS 15 ، watchOS 8 و macOS 12 ارائه می دهد ، معرفی کند. اعلامیه های اپل معمولاً بسیار محرمانه است. اما به نظر می رسد غول فناوری به طور تصادفی اجازه داده باشد برخی اسرار زودتر لو بروند. اپلیکیشن Mind هم یکی از این اسرار بود که به نظر می رسد فاش شده است. توسعه دهنده ای به نام Khaos Tian ، تصویری از App Store را پیدا و در توییتر به اشتراک گذاشته است. این تصویر ، تعدادی از شناسه های بسته نرم افزاری را که عمدتاً با watchOS مرتبط هستند لیست می کند.

در این لیست مواردی وجود دارد که به نظر می رسد به آنچه که به زودی به اپل واچ اضافه می شود اشاره دارد. یافته اصلی در این لیست com.apple.Mind است که یک مورد جدید است. زیرا هیچ برنامه ای از طرف اپل وجود ندارد که این عنوان را داشته باشد. قابل قبول است که اپلیکیشن Mind می تواند یک برنامه جدید باشد که در watchOS 8 گنجانده شده است. این اپلیکیشن می تواند نوعی از عملکرد مربوط به سلامت روان را فراهم کند. بسیاری از موارد دیگر ذکر شده در تصویر شامل NanoTips و NanoContacts است که می تواند به برنامه های موجود آیفون برای اپل واچ اشاره کند.

این ممکن است بخشی از تلاش مستمر برای وابستگی کمتر اپل واچ به برنامه های آیفون و iOS باشد. اپل به تازگی دومین نسخه آزمایشی watchOS 7.6 را منتشر کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*