ویژگی باز کردن قفل آیفون با اپل واچ در iOS 15 گسترش می یابد


امید دلیری 19 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی باز کردن قفل آیفون با اپل واچ در iOS 15 گسترش می یابد. اپل دامنه ویژگی باز کردن قفل با اپل واچ خود را در iOS 15 گسترش خواهد داد. این امر با روش احراز هویت جایگزین که به زودی برای فعال کردن درخواست های دستگاه از Siri استفاده می شود ، صورت می گیرد.

افزایش کاربردهای اپل واچ

در اثر شیوع ویروس COVID-19 ، افراد مجبور به استفاده از ماسک شده اند. این امر مشکلاتی را برای کاربرانی که از سیستم Face ID برای باز کردن گوشی خود استفاده می کنند ایجاد کرده است. باز کردن قفل با اپل واچ ، راه حلی بود که برای مشکلات استفاده از Face ID ارائه شد. این راه حل اولین بار در iOS 14.5 به عنوان تقویت کننده Face ID ظاهر شد. این راه حل به کاربران امکان می داد قفل آیفون را با اپل واچ هنگام استفاده از ماسک باز کنند. کاربران می توانند با یک اپل واچ متصل و محافظت شده با رمز عبور ، قفل گوشی خود را باز کنند.

این ویژگی با iOS 15 در حال گسترش است. به گفته 9to5Mac ، باز کردن قفل با اپل واچ در iOS 15 گسترش می باید. این ویژگی همچنین در مورد درخواست های Siri مانند تنظیم تنظیمات تلفن یا خواندن پیام ها اعمال خواهد شد. در حال حاضر قبل از انجام چنین عملیاتی ، کاربران باید مالکیت یک دستگاه را از طریق Face ID ، Touch ID یا رمز عبور تأیید کنند. نوشته ی جدید در بخش باز کردن قفل با اپل واچ در تنظیمات Face ID & Passcode ، این تغییر را نشان می دهد.

بنابراین می توانید از اتصال ایمن به اپل واچ برای درخواستهای Siri استفاده کنید. مثلا وقتی مانعی مانند ماسک از شناسایی Face ID جلوگیری می کند ، می توانید با استفاده از این ویژگی ، دستگاه خود را باز کنید. در نظر داشته باشید که ساعت شما باید با استفاده از رمز عبور محافظت شود. همچنین قفل آن باید باز شود و نزدیک شما روی مچ دستتان باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*