ویژگی های Spatial Audio و Dolby Atmos برای کاربران اندروید Apple Music هم فعال می شوند


امید دلیری 19 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی های Spatial Audio و Dolby Atmos برای کاربران اندروید Apple Music هم فعال می شوند. اپل در وب سایت خود تأیید کرده است که ویژگی های جدید Apple Music در آینده برای اندروید نیز در دسترس خواهند بود.

اپل روز دوشنبه ویژگی Spatial Audio را به همراه پخش صوتی بدون ضرر (Lossless Audio) در دسترس قرار داد. در حال حاضر ، این ویژگی برای استفاده در دستگاه های اپل در دسترس است. با این وجود ، شنوندگان Apple Music در سیستم عامل اندروید هم در آینده به این ویژگی دسترسی خواهند یافت. این موضوع به صورت مختصر در صفحه Apple Music ذکر شده است. وبسایت TechCrunch برای اولین بار متوجه این موضوع شد و به آن اشاره کرده است.

اپل می گوید : شما می توانید موسیقی Dolby Atmos را با استفاده از بلندگوهای داخلی در آیفون ، آیپد و مک بوک Pro سازگار گوش کنید. همچنین می توانید با اتصال Apple TV 4K خود به یک تلویزیون سازگار یا AV receiver ، موسیقی Dolby Atmos را گوش کنید. این قابلیت برای اندروید هم به زودی ارائه می شود. مشخص نیست که کدام دستگاه های اندرویدی به Spatial Audio دسترسی پیدا می کنند. اما لیست محصولات اپل که از این ویژگی پشتیبانی می کنند نسبتاً طولانی است. از جمله آیفون 7 و مدل های بعدی می توانند به Spatial Audio دسترسی داشته باشند.

ویژگی Spatial Audio با استفاده از فناوری Dolby Atmos ساخته شده است. با استفاده از این ویژگی ، شنوندگان قادر به شنیدن موسیقی در یک فضای صوتی شبیه سازی شده سه بعدی خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*