عکس های جدید منتشر شده از آیپد mini 6 ، حاشیه های باریک و عدم وجود دکمه Home را نشان می دهند


امید دلیری 22 خرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

عکس های جدید منتشر شده از آیپد mini 6 ، حاشیه های باریک و عدم وجود دکمه Home را نشان می دهند. مدتی است که شایعات مربوط به آیپد mini بعدی اپل با طراحی جدید منتشر شده است. اکنون افشاکننده ای برجسته ، مجموعه ای از رندرها را بر اساس نمودارها و تصاویر ادعایی دستگاه ایجاد کرده است. آخرین تبلت عرضه شده ی اپل ، آیپد Pro جدید با تراشه M1 می باشد که در رویداد Spring Loaded معرفی شد.

تبلت مینی جدید اپل

آیپد mini 6 شامل تغمیرات اساسی می باشد تا طراحی آن با سایر تبلت های لبه مربع سازگارتر باشد. وبسایت FrontPageTech رندرهایی از شکل ظاهری تبلت مینی آینده اپل را منتشر کرد. طبق اطلاعات درز شده توسط Jon Prosser و تیم FrontPageTech ، این تبلت دکمه Home را ندارد. اما پایه ی این محصول اساساً همان آیپد mini 5 قبلی باقی خواهد ماند. Jon Prosser می گوید که فقط 3 میلیمتر تفاوت بین این دو محصول وجود دارد.

آیپد mini 5 دارای یک سنسور Touch ID است که به دکمه پاور منتقل شده است. بلندگوهای دستگاه نیز بسیار بهبود یافته اند. به طوری که یک منبع به Jon Prosser گفته است که کیفیت این بلندگوها بسیار خوب به نظر می رسد. همچنین اپل اتصال Lightning را به نفع درگاه USB-C حذف کرده است. گفته می شود آیپد mini 6 در رنگ های نقره ای ، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. Jon Prosser همچنین اظهار داشت که شایعات اخیر Apple Pencil 3 می تواند به مدل کوچکتر Apple Pencil اشاره داشته باشد که برای آیپد mini طراحی شده است. اما به نظر می رسد که این فقط حدس و گمان است.

در اوایل ماه ژوئن ، Bloomberg گزارش داد که اپل در حال کار بر روی یک آیپد mini جدید با حاشیه های صفحه نمایش باریک تر و طراحی بدون دکمه Home است. این گزارش نشان داد که آیپد mini می تواند به عنوان یک آیپد نازک تر با تمرکز بر آموزش از اوایل سال 2021 آغاز به کار کند. علاوه بر این ، تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی کرده بود آیپد mini بدون دکمه Home در سال 2021 معرفی می شود. او پیش بینی می کند که تبلت کوچکتر صفحه نمایش بین 8.5 اینچ و 9 اینچ خواهد داشت. این مشخصات در ژانویه در شایعات زنجیره تامین نیز بازتاب یافت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*