Beats Studio Buds که هنوز منتشر نشده ، در جدیدترین عکس اینستاگرام Alex Morgan دیده شد


امید دلیری 22 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Beats Studio Buds که هنوز منتشر نشده ، در جدیدترین عکس اینستاگرام Alex Morgan دیده شد. مدتی است که هدفون معرفی نشده ی Beats در رسانه های اجتماعی دیده می شود. این بار ستاره فوتبال بانوان ، در اینستاگرام خود عکسی را به اشتراک گذاشته است که این هدفون در گوش او دیده می شود.

هدفونی که هنوز عرضه نشده اما در حال استفاده است !

اپل هنوز آنچه را که انتظار می رود Beats Studio Buds باشد ، عرضه نکرده است. اما به نظر می رسد برخی افراد مشهور در حال استفاده از این محصول هستند. Alex Morgan اولین فردی نیست که با این هدفون دیده شده است. ابتدا LeBron James بازیکن بسکتبال با این هدفون در پست اینستاگرامی خود دیده شد. در عکس های LeBron James ، به نظر می رسید او در حال استفاده از Beats Studio Buds می باشد. محصولی که هنوز معرفی نشده است. اگرچه این تصاویر ، هدفون را به خوبی نشان نمی دادند ، اما به راحتی قابل تشخیص بودند.

بعد از این اتفاق ، Beats Studio Buds در در جدیدترین موزیک ویدئوی Roddy Ricch دیده شد. هدفون معرفی نشده ی Beats اینبار در موزیک ویدئوی جدید Roddy Ricch ، خواننده رپ و ترانه سرا ظاهر شد. این هدفون در صحنه ای ظاهر می شود که Roddy Ricch در حال آمیختن آهنگ در استودیو دیده می شود. این امر به ما نگاه دقیق تری به طراحی هدفون های آتی Beats می دهد. همچنین به ما جزئیات بیشتری از محصولی که قرار است عرضه شود می پردازد. این هدفون ابتدا توسط وب سایت iThinkDifferent مشاهده شد. Alex Morgan هم به لیست افراد مشهوری که با این هدفون دیده شده اند ، اضافه شد.

اکنون Alex Morgan بازیکن فوتبال هم همین کار را انجام داده است. عکسی که او به اشتراک گذاشته ، ورود وی به تگزاس در آستانه بازی های دوستانه تیم ملی بانوان ایالات متحده در آمادگی برای بازی های المپیک توکیو را نشان می دهد. هدفونی که در گوش او قرار دارد با آیکونی که از Beats Studio Buds در iOS فاش شد ، مطابقت دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*