Jon Prosser می گوید Beats Studio Buds در تاریخ July 21 عرضه می شود


امید دلیری 23 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jon Prosser می گوید Beats Studio Buds در تاریخ July 21 عرضه می شود. به گفته این افشاکننده ، هدفون آینده Beats قرار است از تاریخ July 21 آغاز به کار کند.

Beats Studio Buds علی رغم اینکه توسط اپل معرفی نشده ، در گوش چندین ورزشکار دیده شده است. هدفون های جدید Beats by Dre از نظر طراحی کوچک ، فاقد ساقه هستند. Jon Prosser ، افشاکننده معروف در گزارشی به FrontPageTech ادعا می کند که Beats Studio Buds در تاریخ July 21 به بازار می آید. همچنین مشاهده شده است این هدفون در پایگاه داده NCC تایوان برای تأیید راه اندازی نزدیک است.

Jon Prosser طی این مدت حدس و گمانه های زیادی در مورد این هدفون زده است. اما طی چند روز گذشته برخی افراد مشهور در حال استفاده از این محصول بوده اند. ابتدا LeBron James بازیکن بسکتبال با این هدفون در پست اینستاگرامی خود دیده شد. در عکس های LeBron James ، به نظر می رسید او در حال استفاده از Beats Studio Buds می باشد. اگرچه این تصاویر ، هدفون را به خوبی نشان نمی دادند ، اما به راحتی قابل تشخیص بودند. بعد از این اتفاق در موزیک ویدئوی جدید Roddy Ricch ، خواننده رپ و ترانه سرا ظاهر شد. این هدفون در صحنه ای ظاهر شد که Roddy Ricch در حال آمیختن آهنگ در استودیو دیده می شد. همچنین این هدفون در جدیدترین عکس اینستاگرام Alex Morgan دیده شد. ستاره فوتبال بانوان ، در اینستاگرام خود عکسی را به اشتراک گذاشت که این هدفون در گوش او دیده می شد.

Jon Prosser همچنین می گوید که Beats Studio Buds بسیار شبیه AirPods Pro 2 می باشد. هنوز هیچ گونه تصویری از این طرح احتمالی AirPods Pro 2 برای تأیید گفته های پروسر منتشر نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*