Beats Studio Buds در وبسایت Best Buy قرار گرفت


امید دلیری 24 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Beats Studio Buds در وبسایت Best Buy قرار گرفت. این هدفون که بدترین راز نگهداری شده توسط اپل است ، بار دیگر ظاهر شد. اکنون در وبسایت خرده فروش Best Buy ، این هدفون تبلیغ می شود.

روز دوشنبه ، بنر آگهی وب سایت Best Buy به Beats اختصاص داده شده است. این بنر نمای نزدیک یکی از هدفون ها را به همراه عنوان ساخته شده برای موسیقی (Made for music) نشان می دهد. این بنر همچنین حاکی از آن است که Beats Studio Buds دارای نویزگیر بی سیم واقعی است. رنگ قرمز این هدفون در بنر وجود دارد. در حالی که این بنر مشتریان را به خرید هدفون دعوت می کند ، با کلیک بر روی این بنر ، کاربران به صفحه ای می روند که یافت نمی شود.

با توجه به اینکه هنوز Beats Studio Buds اعلام نشده است ، به نظر می رسد که بنر بسیار زودتر از آنچه که احتمالاً اپل یا Best Buy در نظر گرفته بود ، به کار گرفته شده است. این اولین افشای خبری مربوط به هدفون آینده Beats نیست. ابتدا LeBron James بازیکن بسکتبال با این هدفون در پست اینستاگرامی خود دیده شد. در عکس های LeBron James ، به نظر می رسید او در حال استفاده از Beats Studio Buds می باشد. اگرچه این تصاویر ، هدفون را به خوبی نشان نمی دادند ، اما به راحتی قابل تشخیص بودند. بعد از این اتفاق در موزیک ویدئوی جدید Roddy Ricch ، خواننده رپ و ترانه سرا ظاهر شد. این هدفون در صحنه ای ظاهر شد که Roddy Ricch در حال آمیختن آهنگ در استودیو دیده می شد. همچنین این هدفون در جدیدترین عکس اینستاگرام Alex Morgan دیده شد. ستاره فوتبال بانوان ، در اینستاگرام خود عکسی را به اشتراک گذاشت که این هدفون در گوش او دیده می شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*