بسیاری از کاربران iCloud هنوز مشکل اسپم تقویم را گزارش می کنند


امید دلیری 2 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بسیاری از کاربران iCloud هنوز مشکل اسپم تقویم را گزارش می کنند. با وجود تلاش های گذشته اپل برای کاهش این مشکل ، همچنان برای بسیاری از کاربران iCloud آزار دهنده است.

دعوت نامه های اسپم در تقویم iCloud سالهاست که با اوج گرفتن این مشکل در سال 2016 مسئله ساز بوده است. با این وجود ، علی رغم انجام یک سری اقدامات برای رفع آن ، کاربران همچنان این مشکل را گزارش می دهند. به تازگی یک پست توسط وبسایت Reddit منتشر شد که از این مشکل شکایت داشت. این پست توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بسیاری از کاربران با ابراز تاسف گفتند که هنوز هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

خسته شدن کاربران از این مشکل ادامه دار

به نظر می رسد اپل آگاه است که اسپم تقویم یک مشکل مداوم است. در تاریخ 4 ژوئن ، این شرکت یک ویدئو در یوتیوب منتشر کرد. در این ویدئو جزئیات نحوه حذف اسپم از تقویم ارائه شده بود. این مشکل اغلب شامل دریافت دعوتنامه از طریق این اپلیکیشن توسط کاربران اپل است. با این حال ، رد کردن دعوت نامه باعث می شود که کسی که اسپم را ارسال می کند ، از فعالیت و نظارت بر ایمیل مطلع شود. این موضوع منجر به ادامه ارسال اسپم می شود. همچنین رسیدگی به دعوت نامه های دریافت شده نیز جلوی ارسال اسپم در آینده را نمی گیرد.

برخی از راه حل های بالقوه می توانند شامل ایجاد یک تقویم خاص برای اسپم و هدایت مجدد دعوت ها به آن باشند. با این کار حذف دعوت نامه های اسپم به صورت انبوه انجام می شود. اپل همچنین در سال 2016 ویژگی گزارش اسپم را در اپلیکیشن تقویم ارائه داد که می تواند به این شرکت کمک کند تا در پایان با اسپمرها مقابله کند.

اشکالات اپل معمولاً ادامه دار نیستند. مثل خاموش بودن App Tracking Transparency برای برخی از کاربران iOS 14.5. اما این مشکل مدتی است که کاربران را آزار می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*