اپل به روزرسانی جدیدی را برای AirTag منتشر کرد


امید دلیری 3 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به روزرسانی جدیدی را برای AirTag منتشر کرد. ویژگی ضد دنبال کردن AirTag در نسخه 1.0.276 به روز شد. اکنون اپل نسخه جدیدی از آن به روزرسانی را برای کاربران منتشر کرده است.

برخلاف سایر سیستم عامل های محصولات اپل ، AirTag منوی بروزرسانی برای کنترل و نصب به روزرسانی ندارد. در عوض ، کاربران باید منتظر نصب خودکار به روزرسانی شوند. کاربری در توئیتر به نام Apple Software Updates که وابسته به اپل نیست ، این موضوع را به اشتراک گذاشت. او در توئیت خود ، خبر از انتشار به روزرسانی جدیدی برای Airtag داد. وبسایت  MacRumors این توییت را تأیید کرده و بیان کرده است که نسخه به روزشده نرم افزار این محصول اکنون در دسترس است.

کاربران می توانند نسخه نرم افزار Airtag را از طریق اپلیکیشن Find My بررسی کنند. برای این کار ، وارد برگه ی Items شوید و یک AirTag را انتخاب کنید. سپس روی نماد باتری زیر نام AirTag ضربه بزنید تا نسخه سیستم عامل را مشاهده کنید. کاربران نمی توانند تأیید کنند که به روزرسانی نصب شده است یا نه. زیرا با وجود این که که راهی برای بررسی نسخه سیستم عامل وجود دارد ، راهی برای بررسی شماره ساخت وجود ندارد. به عنوان مثال ، سیستم عامل جدید نسخه 1.0.276 دارای شماره ساخت 1A287b می باشد. در حالی که نسخه قبلی دارای شماره ساخت 1A276d می باشد.

به روزرسانی جدید ممکن است اصلاح دیگری در مورد ویژگی های ضد دنبال کردن باشد. از آنجایی که اپل هیچ یادداشتی در مورد این موضوع منتشر نکرده ، هنوز قابل تأیید نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*