اپل واچ سری 7 می تواند از پردازنده ی کوچکتر به منظور قرار دادن باتری بزرگتر استفاده کند


امید دلیری 7 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل واچ سری 7 می تواند از پردازنده ی کوچکتر به منظور قرار دادن باتری بزرگتر استفاده کند. استفاده از پردازنده ی نازک تر S7 می تواند به فشردن باتری بزرگتر در ساعت اپل کمک کند.

پیش بینی می شود که اپل واچ سری 7 در مقایسه با مدل های قبلی مانند سری 6 ، دارای ویژگی ها و عملکرد بهتر باشد. بر اساس یک گزارش ، تغییر تراشه های مورد استفاده ممکن است اپل را قادر سازد عمر باتری را افزایش دهد. گزارش زنجیره تامین از UDN ادعا می کند که مدل جدید ساعت اپل در کنار  آیفون جدید در پاییز امسال عرضه می شود. پردازنده ی S7 که اپل از آن استفاده می کند ، ظاهراً کوچکتر است. همچنین از یک سیستم بسته بندی دو طرفه برخوردار است. این ویژگی فضای داخلی بیشتری را در بدنه اپل واچ فراهم می کند. این فضای اضافی هدر نخواهد رفت. زیرا اپل معتقد است که از این فضا برای قرار دادن سخت افزار بیشتر در سری 7 استفاده می کند.

معمولاً انتظار می رود سنسورهای جدید اضافه شوند. اما این گزارش پیشنهاد می کند که اپل یک باتری با ظرفیت بیشتر را در داخل بدنه ساعت خود قرار می دهد. بهبود باتری تنها گزینه اضافه شده به ساعت جدید نیست. شایعات قبلی معتقتدند اپل واچ سری 7 دارای شاسی بازطراحی شده با لبه های صاف می باشد. با استفاده از حاشیه های نازک تر ، ساعت می تواند از روش جدیدی برای نزدیک کردن نمایشگر به سطح جلویی استفاده کند. همچنین با پشتیبانی از Ultra Wideband ، اتصال شبکه های بیسیم هم بهبود یافته اند.

همچنین ادعا شده است که اپل یک مدل ساعت جدید که برای ورزشهای سنگین و حرفه ای در نظر گرفته است. هرچند که ممکن است این مدل تا سال 2022 عرضه نشود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*