اپل چهارمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 را منتشر کرد


امید دلیری 9 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل چهارمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 را منتشر کرد. غول فناوری شروع به انتشار چهارمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 برای توسعه دهندگان کرده است.

چهارمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 و پیکربندی آن را می توانید از Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین کاربران این به روزرسانی آزمایشی را به روش over-the-air در دستگاه های ثبت شده خود در دسترس خواهند داشت. نسخه های آزمایشی عمومی معمولاً مدت کوتاهی بعد از نسخه توسعه دهندگان منتشر می شوند. این نسخه ها از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس خواهند بود.

اپل اولین نسخه آزمایشی macOS 11.5 را همراه با اولین نسخه آزمایشی iOS 14.7 ، iPadOS 14.7 ، tvOS 14.7 و watchOS 7.6 در 19 May منتشر کرد. همچنین دومین نسخه آزمایشی این سیستم عامل را در تاریخ 2 ژوئن منتشر کرد. سومین نسخه آزمایشی macOS 11.5 در تاریخ 14 ژوئن منتشر شد. اکنون نوبت به انتشار چهارمین نسخه آزمایشی این سیستم عامل رسیده است. نسخه های آزمایشی تاکنون شامل هیچ ویژگی یا تغییر عمده ای در سیستم عامل نبوده اند. به نظر می رسد این به روزرسانی ها بیشتر به رفع اشکال و بهبود عملکرد بپردازند. در همین حال ، اپل به طور فعال در حال انجام آزمون و خطا بر روی نسخه آزمایشی macOS Monterey می باشد که قرار است در پاییز عرضه شود.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به شدت به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاههای اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود تهیه کرده باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*