با معرفی پاور بانک MagSafe مشخص شد سری آیفون 12 مجهز به قابلیت شارژ بیسیم معکوس می باشند


امید دلیری 23 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

با معرفی پاور بانک MagSafe مشخص شد سری آیفون 12 مجهز به قابلیت شارژ بیسیم معکوس می باشند. اپل با معرفی این محصول نشان داد که مدل های آیفون 12 دارای یک ویژگی منحصر به فرد می باشند. ویژگی که مدت هاست شایعه شده است اما هرگز در محصول اپل معرفی نشده است. این ویژگی ، شارژ بی سیم معکوس می باشد.

پاور بانک MagSafe به صورت مغناطیسی به پشت آیفون متصل می شود و حلقه مغناطیسی آن را با آیفون تراز می کند. این محصول در رنگ سفید عرضه می شود و به نظر می رسد با روکش سیلیکونی پوشانده شده است.

هنگامی که پاور بانک MagSafe به آیفونی متصل شود که از طریق Lightning در حال شارژ باشد ، آیفون می تواند برق را به پاور بانک برساند. این اولین نمونه از این است که یک آیفون می تواند برق را به یک وسیله جانبی هدایت کند. مدت هاست که شایعاتی در مورد قابلیت شارژ بی سیم معکوس برای آیفون شنیده ایم. قابلیتی که به عنوان یک فرضیه برای آیفون 11 و 12 در مورد آن صحبت شده بود. در واقع اپل تاکنون ویژگی شارژ بی سیم معکوس را اجرا نکرده است. در حال حاضر این ویژگی فقط در محصول جدید اپل کار می کند.

برای کارکرد این ویژگی در پاور بانک MagSafe ، آیفون باید به برق متصل باشد. اما مطمئناً این یک گام در مسیر درست است و به قابلیت های شارژ بی سیم معکوس گسترده تر در آینده اشاره دارد. با توجه به اجرای این ویژگی در محصول جدید اپل ، از نظر فنی ممکن به نظر می رسد که آیفون 12 بتواند برق را به AirPods یا AirPods Pro برساند. اما اپل هنوز این ویژگی را اجرا نکرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*