نسخه نهایی iOS 14.7 منتشر شد


امید دلیری 29 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه نهایی iOS 14.7 منتشر شد. به روزرسانی جدیدی برای iOS 14 منتشر شده است که ویژگی های امنیتی ، بهبودهای کلی عملکرد و رفع اشکالات را به همراه دارد.

iOS 14.7 پس از نسخه های آزمایشی ، به مرحله انتشار نسخه نهایی رسید. این نسخه اکنون در سراسر جهان در دسترس است. به روزرسانی قبلی شامل اضافه شدن ویژگی بحث برانگیز شفافیت ردیابی اپلیکیشن بود. اما به نظر می رسد به روزرسانی جدید بیشتر بر روی بهبود عملکرد و رفع اشکال متمرکز شده اند. پس از رونمایی iOS 15 و iPadOS 15 ، بعید به نظر می رسد که به روزرسانی هایی که قبل از آن ها منتشر می شوند قابل توجه باشد. با این حال این به روزرسانی حداقل دو ویژگی جدید دارد :

  • پشتیبانی از پاور بانک MagSafe
  • بهبود و پیشرفت های Apple Card Family

با این وجود ، وبسایت AppleInsider توصیه می کند چند روز صبر کنید و بعد iOS 14.7 را نصب کنید. به طور کلی ، به روز نگه داشتن آیفون و آیپد مهم است. حتی اگر فقط تعداد کمی ویژگی جدید اضافه شده باشد. با این حال ، حتی به روزرسانی های جزئی نیز می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. این اتفاق در نسخه آزمایشی قبلی iOS 14.7 که برای توسعه دهندگان منتشر شد ، رخ داد. مشکلی مبنی بر عدم برقراری یا دریافت تماس در برخی از آیفون ها برای توسعه دهندگان پیش آمده بود.

به روزرسانی iOS 14.7 شامل به روزرسانی نرم افزار HomePod نیز می باشد. این به روزرسانی شامل مدیریت کردن تایمرها از اپلیکیشن Home و رفع اشکالات مختلف می باشد. این به روزرسانی علیرغم برخی نشانه ها و مستندات اولیه مبنی بر انتشار iPadOS 14.7 به موازات iOS 14.7 ، به نظر می رسد که این به روزرسانی هنوز به طور کامل در دسترس نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*