بر اساس گزارشی جدید ، تولید نسل سوم AirPods قرار است از ماه آگوست آغاز شود


امید دلیری 30 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارشی جدید ، تولید نسل سوم AirPods قرار است از ماه آگوست آغاز شود. در این گزارش آمده است که تأمین کنندگان اپل در حال آماده شدن برای تولید انبوه نسل بعدی AirPods هستند. محصولی که می تواند در اواخر امسال جایگزین هدفون بی سیم AirPods 2 شود.

وبسایت Nikkei Asia به نقل از منابع مختلفی گزارش جدیدی را ارائه داده است. در این گزارش گفته شده است که نسل سوم AirPods در ماه آگوست در کنار مدل های جدید مک بوک Pro و آیفون جدید تولید می شود. شایعات پیرامون این محصول بیش از یک سال است که منتشر شده است. در ژوئن 2020 ، تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی کرد که اپل نسل بعدی هدفون های بی سیم محبوب خود را در اوایل سال 2021 منتشر می کند. اما در ماه مارس گفت که برنامه ی راه اندازی تولید این محصول به تأخیر افتاده است.

اندکی قبل از اینکه Ming-Chi Kuo تخمین خود را اصلاح کند ، افشاگری معروف به Kang ادعا کرد نسل سوم AirPods آماده عرضه است. همچنین تصاویر و رندرهایی این محصول در چین ظاهر شده است. با تشویق افشاگر های مشهور ، طرفداران برای عرضه این محصول در ماه مارس آماده بودند. اما در نهایت وقتی اپل هدفون بیسیم جدید خود را در رویداد Spring Loaded در پایان ماه آوریل معرفی نکرد ، ناامید شدند.

پیش بینی می شود که نسل بعدی AirPods آینده از طرحی مشابه AirPods 2 برخوردار باشد. البته با چند تغییر مانند ساقه کوتاه تر ، بدنه ی تنظیم شده و کیف شارژ به سبک AirPods Pro.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*