اپل رفع اشکال نام Wi-Fi در iOS و iPadOS 14.7 را تأیید کرد


امید دلیری 31 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل رفع اشکال نام Wi-Fi در iOS و iPadOS 14.7 را تأیید کرد. غول فناوری تأیید کرده است که در به روزرسانی های نرم افزاری اخیر ، نقص قابل توجه مربوط به Wi-Fi برطرف شده است. این به روزرسانی ها سایر اشکالات و آسیب پذیری ها را هم برطرف کرده اند.

اپل دسته جدیدی از سیستم عامل هایش را به صفحه به روزرسانی های امنیتی خود اضافه کرده است. این صفحه جزئیات اشکالات و آسیب پذیری های امنیتی که برطرف شده اند را منتشر می کند. اپل iOS 14.7 را در 19 جولای و iPadOS 14.7 را چهارشنبه منتشر کرد. در لیست اصلاحات ، رفع اشکال یک نقص قابل توجه وجود دارد. اشکالی که می تواند اتصال Wi-Fi را هنگام اتصال به یک شبکه با SSID خاص ، غیرفعال کند. این اشکال در برخی موارد آنقدر جدی بود که نیاز به ریست کارخانه ای دستگاه داشت.

چندی پیش کانال Zollotech ویدئویی را به اشتراک گذاشت که تغییرات پنجمین نسخه آزمایشی iOS 14.7 را نشان می داد. یکی از این تغییرات ، رفع اشکال نام Wi-Fi بود. اکنون اپل اعلام کرده است که این اشکال در تمام دستگاه هایی که از iOS 14.7 و iPadOS 14.7 استفاده می کنند برطرف شده است. اپل همچنین گفته است که این اشکال که می تواند موجب از کار افتادن Wi-Fi شود ، با بررسی های بیشتر اصلاح شده است. به روزرسانی های نرم افزار iOS و iPadOS تعدادی از مشکلات ، ImageIO ، WebKit و موارد دیگر را هم برطرف می کنند. بنابراین توصیه می شود کاربران در اسرع وقت دستگاه خود را به روزرسانی کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*