اپل اکنون پیشنهاد اشتراک سالانه +AppleCare را به خریداران جدید مک ارائه می دهد


امید دلیری 26 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اکنون پیشنهاد اشتراک سالانه +AppleCare را به خریداران جدید مک ارائه می دهد. غول فناوری به تازگی ساختار قیمت این سرویس خود را برای مک به روز کرده است. این شرکت به صاحبان جدید اجازه می دهد تا اشتراک این سرویس را بصورت سالانه به جای تعهد اشتراک سه ساله خریداری کنند.

تغییر ساختار قیمت سرویس تعمیراتی اپل برای صاحبان جدید مک ها

صاحبان جدید مک اکنون قادر به ثبت نام برای اشتراک سالانه +AppleCare می باشند. خبرنامه Power On از Mark Gurman در وبسایت Bloomberg ، گزارش جدیدی در این باره منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، این گزینه در حال حاضر در فروشگاه های اپل ، فروشگاه آنلاین اپل و App Store در دسترس است. ، این ویژگی انعطاف پذیری بیشتر از تعهد معمول اشتراک سه ساله دارد. اما شایان ذکر است که این ویژگی در بلند مدت از طرح سه ساله گران تر می شود.

به گفته این خبرنامه ، اشتراک سالانه +AppleCare برای مک بوک Pro جدید 16 اینچی ، 140 دلار می باشد. در حالی که هزینه اشتراک سه ساله ، 380 دلار می باشد. مشتریانی که اشتراک سالانه را برای سه سال حفظ کنند ، 40 دلار پرداخت می کنند. از طرف دیگر ، هزینه اشتراک از این روش برای مک بوک Air سیزده اینچی ، 10 دلار می باشد. ساختار جدید این سرویس اپل برای مک ، تقریبا چهار ماه پس از آنکه این شرکت گزینه ای را برای گسترش برنامه این سرویس معرفی کرد ، ارائه شده است.

صاحبان مک در ایالات متحده می توانند اشتراک یک ساله +AppleCare را خریداری کنند تا سالانه به مدت 30 روز پس از انقضای طرح اصلی ، تمدید شود. این سرویس پوشش یک ساله و تا 90 روز پشتیبانی فنی را پیشنهاد می دهد. این سرویس پوشش سخت افزاری را گسترش داده و هر 12 ماه به دو حادثه و آسیب تصادفی رسیدگی می کند. قیمت هر کدام می نواند با نوجه به شدت آسیب متفاوت باشد. چندی پیش گفته شده بود بدون استفاده از +AppleCare ، هزینه تعمیر آیپد Pro جدید 12.9 اینچی ، 699 دلار  می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*