رندرهای جدید منتشر شده از سری هفتم اپل واچ ، بلندگوهای بزرگتر و لبه های صاف را نشان می دهند


امید دلیری 28 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رندرهای جدید منتشر شده از سری هفتم اپل واچ ، بلندگوهای بزرگتر و لبه های صاف را نشان می دهند. مجموعه جدیدی از رندرهای منتشر شده ، قاب اپل واچ آینده را نشان می دهند. این رندر ها شباهت زیادی با تصاویر و رندرهای فبلی دارند. چندی پیش Jon Prosser گفته بود اپل واچ سری 7 دارای لبه های صاف و رنگ جدید سبز خواهد بود.

اپل جزئیات watchOS 8 را که در حال حاضر در حالت آزمایشی قرار دارد ، اعلام کرده است. اما هنوز سری هفتم اپل واچ را خارج از پرونده های قانونی تایید نکرده است. با این حال ، یک گزارش جدید ادعا می کند که انتظار می رود ساعت جدید اپل نشانه های خاصی از طراحی آیفون 12 را داشته باشد. طبق گزارش وبسایت 91mobiles ، اپل واچ آینده دارای حالت جعبه ای تر و لبه های صاف نسبت به مدل های قبلی خواهد بود. این وبسایت می گوید منبع آن برای رندرهای جدید CAD ، مشخصات بدنه را شرح داده است.

طبق گزارشات ، به جای ضخامت 10.7 متری اپل واچ سری 6 ، ضخامت مدل جدید 9 میلی متر خواهد بود. رندرهای جدید همچنین ساعت آینده اپل را باریک تر و دارای بلندگوهای بزرگتر در سمت چپ نشان می دهند. گزارش های دیگر گفته اند که اپل واچ جدید دارای صفحه ای مسطح تر و مربع تر است. برخی دیگر گفته اند که ممکن است از قطعات کوچکتر در این ساعت استفاده شود. اما به جای استفاده از این امر برای کاهش ضخامت شاسی ، می توان باتری بزرگتری را مورد استفاده قرار داد.

به نظر می رسد گزارش جدید وبسایت 91mobiles ناقص باشد. این گزارش نشان می دهد که ممکن است فقط یک مدل 44 میلی متری وجود داشته باشد. اما این می تواند فقط بخاطر فقدان اطلاعات باشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*