اپل شاید در حال برنامه ریزی برای برگزاری چندین رویداد در ماه سپتامبر باشد


امید دلیری 30 مرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل شاید در حال برنامه ریزی برای برگزاری چندین رویداد در ماه سپتامبر باشد. به گفته DigiTimes ، اپل در نظر دارد چندین رویداد را در ماه سپتامبر برگزار کند. در واقع غول فناوری ممک است استراتژی سال گذشته خود را تغییر دهد. استراتژی مبنی بر تقسیم معرفی محصولات پاییزی در سه رویداد جداگانه.

DigiTimes در گزارش جدید خود می گوید که اپل در ماه سپتامبر میزبان مجموعه ای از کنفرانس های معرفی محصول خواهد بود. یکی از مهمترین رویدادها ، معرفی نسل نهم آیپد پایه است. اپل چندین محصول جدید برای انتشار در پاییز امسال در نظر گرفته است ، از جمله :

  • آیفون 13
  • اپل واچ سری 7
  • نسل سوم AirPods
  • آیپد mini جدید
  • آیپد جدید
  • مک بوک Pro جدید 14 و 16 اینچی

سناریویی که غیر ممکن نیست اما بعید است

پاییز گذشته ، اپل مجموعه مشابهی از محصولات را منتشر کرد. از زمان شیوع ویروس COVID-19 ، همه رویدادهای این شرکت به صورت دیجیتالی و مجازی بوده است. شکل دیجیتالی این رویدادها به اپل اجازه می دهد تا با دقت بیشتری انتشار محصولات خود را برنامه ریزی کند. زیرا برنامه ریزی رویدادهای حضوری گران تر و چالش برانگیزتر است. اولین رویداد پاییزی اپل در سال 2020 در 15 سپتامبر برگزار شد. در آن رویداد ، محصولاتی از جمله اپل واچ سری 6 و SE ، نسل هشتم آیپد و آیپد Air جدید معرفی شدند.

شایعات آن زمان در مورد اینکه آیا آیفون های پرچمدار که معمولاً در سپتامبر عرضه می شدند در آن رویداد معرفی می شوند یا خیر ، متناقض بود. در نهایت اپل تصمیم گرفت کل رویداد ماه سپتامبر خود را به اپل واچ ، تاثیر آن بر سلامت کاربران و آیپد اختصاص دهد. کمتر از یک ماه بعد ، سری آیفون 12 در کنار HomePod mini در دومین رویداد اپل در 13 اکتبر معرفی شدند. کمتر از یک ماه پس از آن رویداد ، اپل رویداد One More Thing خود را با تمرکز بر تراشه سیلیکون خود در 10 نوامبر برگزار کرد.

سناریویی که DigiTimes مبنی بر این که اپل چندین رویداد را در یک ماه برگزار می کند ارائه داده ، کاملاً غیرممکن نیست. اما ممکن است کمی بعید باشد. با گسترش رویدادهای متعدد در ماه های مختلف ، اپل مجهزتر است تا اطمینان حاصل کند که هر محصول جدید به طور کامل و به اندازه کافی برجسته می شود. متناوبا ، اپل ممکن است فصل شروع سال تحصیلی را در نظر بگیرد. فصلی که اکثر دانش آموزان در ماه سپتامبر به آموزش دیجیتالی یا کلاس حضوری برمی گردند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*