انتظار می رود مک مینی پیشرفته M1X با طراحی جدید و درگاه های بیشتر طی چند ماه آینده معرفی شود


امید دلیری 1 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتظار می رود مک مینی پیشرفته M1X با طراحی جدید و درگاه های بیشتر طی چند ماه آینده معرفی شود. Mark Gurman از وبسایت Bloomberg گزارش جدیدی در این باره منتشر کرده است. بر اساس این گزارش انتظار می رود اپل طی چند ماه آینده این محصول را روانه بازار کند.

آیا اتفاقات پاییز گذشته تکرار می شوند ؟

Mark Gurman در خبرنامه Power On خود گفته است که طی ماه های آینده یک مک مینی جدید در راه است. مک مینی پیشرفته M1X با طراحی جدید و درگاه های بیشتر که جایگزین مک مینی فعلی Intel می شود. احتمالاً این بدان معناست که این ممکن است در کنار مک بوک Pro جدید 14 و 16 اینچی در پاییز امسال عرضه شود. Mark Gurman می گوید پاییز گذشته ، اپل سه سیستم عامل مک خود را به سمت تراشه های سیلیکونی جهت داد. یکی از این محصولات ، مک مینی با پردازنده M1 بود که در رویداد One More Thing معرفی شد.

مک مینی برای کارهای ساده تر مانند پخش ویدئو استفاده می شود. اما بسیاری از مردم از آن به عنوان یک ماشین توسعه نرم افزار ، به عنوان سرور یا برای ویرایش ویدئو استفاده می کنند. اپل این موضوع را می داند و به همین دلیل مدل اینتل را حفظ کرده است. اما منتظر باشید که این مدل طی چند ماه آینده توسط مک مینی پیشرفته M1X از بین برود. مدل جدید دارای طراحی به روز شده و درگاه های بیشتر نسبت به مدل فعلی خواهد بود.

در ماه May ، افشاگر اپل Jon Prosser رندرهایی از ظاهر مک مینی آینده را به اشتراک گذاشت . بر اساس این تصاویر این محصول دارای صفحه plexiglass و درگاه برق مغناطیسی است. با گزارش جدید امروز Mark Gurman ، اپل ممکن است مک بوک Pro جدید خود را در کنار مک مینی جدید متمرکز عرضه کند. سال گذشته اپل رویدادی را بر روی تراشه سیلیکون M1 در ماه نوامبر برگزار کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*