بر اساس شایعه ای جدید سری هفتم اپل واچ در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود


امید دلیری 3 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس شایعه ای جدید سری هفتم اپل واچ در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود. در واقع سری جدید ساعت اپل ممکن است شامل گزینه های 41 و 45 میلی متری باشد. اگرچه بندهای قدیمی با سری جدید کاملاً سازگار خواهند بود.

شایعه ای جدید در مورد سری جدید اپل واچ ، این بار در مورد اندازه ی ساعت

افشاگری معروف به Uncle Pan در وب سایت چینی Weibo ، پست کوتاهی درباره تغییرات احتمالی ساعت آینده اپل به اشتراک گذاشت. او تصاویری از رندرهای Jon Prosser را به همراه این پست به اشتراک گذاشت. اما آنها را مستقیماً ذکر نکرد. او در این پست گفته : من به طور مبهم احساس می کنم سری هفتم اپل واچ شامل دو مدل 41 و 45 میلی متری می باشد. همچنین بندهای مدل های قدیمی با ساعت های جدید سازگار خواهند بود.

اپل تنها یک بار صفحه نمایش ساعت خود را به میزان 2 میلی متر در حالت نمایش لبه به لبه در سری چهارم اپل واچ افزایش داده است. تقاضای مصرف کنندگان اپل واچ مبنی بر حفظ سازگاری بند ها ، اپل را مجبور به لحاظ این فلسفه ی طراحی کرده است. Uncle Pan همچنین در پاسخ های پست خود ، اظهارات Jon Prosser مبنی بر لبه های صاف را تأیید کرده است. چندی پیش Jon Prosser گفته بود اپل واچ سری 7 دارای لبه های صاف و رنگ جدید سبز خواهد بود.

با وجود اینکه افزایش 1 میلی متری اندازه ی صفحه نمایش غیر معمول است ، اما بعید نیست. انتظار می رود اپل سری هفتم اپل واچ را با طراحی لبه های صاف عرضه کند. این امر ممکن است فضای بیشتری به نمایشگر بدهد. Uncle Pan سابقه ی گسترده ای در افشای اطلاعات ندارد. اما افشاگری های فبلی او دقیق بوده است. به عنوان مثال ، او رنگ کیف چرمی جدید MagSafe را به درستی حدس زد. اگرچه Apple Pencil 3 و AirPods 3 هنوز معرفی نشده اند.

شایعات دیگر در مورد سری هفتم اپل واچ شامل اضافه شدن 5G ، مواد بکار گرفته شده ی جدید در ساخت ساعت و یک ویژگی دیگر با تمرکز بر سلامتی است. در حالی که اضافه شدن 5G امکان پذیر است ، به نظر می رسد شایعات دیگر عجیب تر هستند. آن ها متکی به فناوری هایی هستند که به طور کامل توسعه نیافته اند. تغییر فیزیکی همراه با افزایش اندازه ، امکان وجود یک باتری بزرگتر را نیز فراهم می کند. اگر اپل واقعاً 5G را به ساعت خود اضافه کند ، عمر باتری از همیشه مهمتر خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*