تحقیقات نشان می دهد که اپل واچ سری 6 محبوب ترین ساعت هوشمند جهان است


امید دلیری 6 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تحقیقات نشان می دهد که اپل واچ سری 6 محبوب ترین ساعت هوشمند جهان است. بر اساس برآوردهای جدید ، اپل با سری ششم ساعت خود رهبری بازار ساعت های هوشمند را در دست دارد. میزان فروش این ساعت هوشمند به میزاد فروش قبل از شیوع ویروس COVID-19 برگشته است.

رهبری بازار ساعت های هوشمند توسط اپل

بر اساس برآورد وبسایت Strategy Analytics ، اپل با فروش 9.5 میلیون ساعت هوشمند تا ماه ژوئن ، در بازار این محصول پیشرو بوده است. این میزان نسبت به زمان مشابه سال گذشته ، 46 درصد افزایش داشته است. غول فناوری 52.5 درصد از بازار جهانی ساعت های هوشمند را در اختیار دارد. این میزان از 52.8 درصد در سال 2020 اندکی کاهش یافته است. Neil Mawston مدیر Strategy Analytics می گوید اپل هنوز نیمی از بازار را در اختیار دارد و رقبای خود را دور نگه داشته است. اپل واچ سری 6 با توجه به ترکیب طراحی زیبا ، استفاده ی خوب و آسان در صفحه نمایش کوچک و مجموعه گسترده ای از برنامه های سلامتی و تناسب اندام ، محبوب ترین ساعت هوشمند جهان است.

فروش ساعت های هوشمند سامسونگ نیز 54 درصد رشد کرده است. این شرکت با فروش 2 میلیون ساعت ، 11 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. در حالی که در این میزان در زمان مشابه سال گذشته 10.6 درصد بود. Garmin با فروش 1.5 میلیون ساعت ، 8.3 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. میزان فروش امسال این شرکت در مقایسه با 9.8 میلیون در سال 2020 ، کاهش یافته است.

بعد از اپل و سامسونگ ، دسته ای به نام دیگران قرار گرفته که شرکت هایی مانند Xiaomi ، Oppo و Fitbit می شود. این شرکت ها 5.1 میلیون ساعت فروخته و 28.2 درصد از بازار را به خود اختصاص داده اند. در حالی که این میزان در سال گذشته 26.8 درصد بود. به طور کلی ، فروش ساعت های هوشمند پس از وقفه ی سال 2020 در حال رونق گرفتن است. وقفه ای که بخش عمده ای از آن به دلیل شیوع ویروس COVID-19 بود. چندی پیش خبری مبنی بر اینکه بیش از 100 میلیون نفر از ساعت اپل استفاده می کنند منتشر شد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*