سری هفتم اپل واچ شاید هنگام عرضه به سختی قابل خرید باشد


امید دلیری 16 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری هفتم اپل واچ شاید هنگام عرضه به سختی قابل خرید باشد. گزارش جدیدی ادعا می کند که ممکن است اپل نتواند ساعت آینده ی خود را به موقع در دسترس قرار دهد. با به وجود آمدن مشکلاتی در تولید این محصول ، به طور احتمالی انتشار برخی یا همه مدل ها به تعویق می افتد.

پیش بینی می شود که اپل در رویداد پاییزی خود سری هفتم اپل واچ را معرفی کند. انتظار می رود این محصول در کنار دیگر محصولات مورد انتظار مثل آیفون 13 رونمایی شود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می کند شاید ساعت های آینده ی اپل به موقع عرضه نشوند. Mark Gurman در خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg این گزارش را منتشر کرده است. او گفته است که مشکلات و تأخیرهایی به علت استفاده از صفحه نمایش جدید به وجود آمده اند.

شایعات قبلی ادعا می کردند که تأخیر در خط تولید سری هفتم اپل واچ وجود دارد. تأخیری که ناشی از استفاده از یک طرح پیچیده جدید است. شایعات و گزارشات قبلی همچنین به استفاده از صفحه نمایش بزرگتر اشاره کردند. صفحه نمایشی با 16 درصد پیکسل بیشتر از مدل های قبلی. با توجه به تغییرات صفحه نمایش و طراحی ، به نظر می رسد که اپل برای افزایش اندازه کلی ، از انواع 40 و 44 میلی متری به نسخه های 41 و 45 میلی متری حرکت کرده است.

Mark Gurman می گوید مسائل و مشکلات مربوط به تولید سری هفتم اپل واچ می تواند منجر به سه اتفاق مختلف شود :

  • معرفی مدل ها تا زمانی که مشکلات برطرف نشوند به تعویق می افتد
  • اپل مدل های جدید را به موقع اما در تعداد کم عرضه می کند
  • اپل مدل های جدید را به موقع معرفی می کند اما فروش آن به مشتریان را به تعویق می اندازد
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*