اپل به روزرسانی جدید AirTag را منتشر کرد


امید دلیری 18 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به روزرسانی جدید AirTag را منتشر کرد. تنها با گذشت هشت روز پس از انتشار آخرین به روزرسانی سیستم عامل این ردیاب بلوتوثی ، اپل نسخه ی جدیدی را منتشر کرد.

هنوز مشخص نیست که سیستم عامل جدید نسخه 1.0.291 (A1291e) چه تغییرات یا ویژگی های جدیدی را به ارمغان می آورد. غول فناوری هیچ سند پشتیبانی برای به روزرسانی جدید AirTag منتشر نکرده است. با این حال انتظار می رود این به روزرسانی ، رفع اشکال و بهبودهای کلی را به همراه داشته باشد. سیستم عامل قبلی با همان شماره نسخه یعنی 1.0.291 اما با شماره ساخت متفاوت نسبت به (1A291c) ارتقاء یافت.

برخلاف سایر سیستم عامل های محصولات اپل ، AirTag منوی بروزرسانی برای کنترل و نصب به روزرسانی ندارد. در عوض ، کاربران باید منتظر نصب خودکار به روزرسانی شوند.

کاربران می توانند نسخه نرم افزار Airtag را از طریق اپلیکیشن Find My بررسی کنند. برای این کار ، وارد برگه ی Items شوید و یک AirTag را انتخاب کنید. سپس روی نماد باتری زیر نام AirTag ضربه بزنید تا نسخه سیستم عامل را مشاهده کنید. کاربران نمی توانند تأیید کنند که به روزرسانی نصب شده است یا نه. زیرا با وجود این که که راهی برای بررسی نسخه سیستم عامل وجود دارد ، راهی برای بررسی شماره ساخت وجود ندارد.

اپل AirTag را در رویداد Spring Loaded معرفی کرد. دستگاه ردیابی بلوتوثی که با اتصال به وسایلی مانند کلید و کیف پول برای ردیابی آن ها طراحی شده است. این ردیاب به شما امکان می دهد تا آن را مستقیماً در اپلیکیشن Find My پیدا کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*