شارژر دوگانه ی MagSafe از شارژ سریع اپل واچ سری 7 پشتیبانی نمی کند


امید دلیری 25 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شارژر دوگانه ی MagSafe از شارژ سریع اپل واچ سری 7 پشتیبانی نمی کند. غول فناوری تأیید کرده است که این شارژر که در سال 2020 عرضه شد ، نمی تواند مدل جدید ساعت این شرکت را سریع شارژ کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سال گذشته شارژر دوگانه ی MagSafe با قیمت 129 دلار در کنار سری آیفون 12 عرضه شد. این شارژر می تواند اپل واچ و آیفون را به طور همزمان شارژ کند. با این حال ، این شارژر از ویژگی جدید شارژ سریع معرفی شده در اپل واچ سری 7 پشتیبانی نمی کند. اپل این موضوع را در به روز رسانی سند پشتیبانی خود نوشته است که وبسایت AppleInsider به آن اشاره کرده است. اپل در این سند گفته است که این شارژر قادر نیست مدل های جدید اپل واچ را بصورت سریع شارژ کند. برای شارژ سریع اپل واچ سری 7 خود ، از کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C اپل استفاده کنید.

شارژر دوگانه ی MagSafe از پروتکل استاندارد شارژ سریع استفاده می کند. این شارژر برای شارژ سریع اپل واچ سری 7  به یک پروتکل به روز شده نیاز است. اپل هنوز این شارژر را با سخت افزار لازم به روز نکرده است. اپل با به روزرسانی سند پشتیبانی ، جزئیات برخی از الزامات شارژ سریع در اپل واچ سری 7 را اعلام کرد. علاوه بر این ، گفته می شود که قابلیت شارژ سریع می تواند اپل واچ جدید را تا 33 درصد سریعتر از شارژ استاندارد شارژ کند. اپل واچ سری 7 تنها در 45 دقیقه به 80 درصد شارژ می رسد.

از طریق لینک زیر می توانید معرفی کامل اپل واچ سری 7 را در مجله اینترنتی سیبو مطالعه کنید.

معرفی اپل واچ سری 7

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*