macOS Big Sur 11.6.1 همراه با رفع اشکالات امنیتی منتشر شد


امید دلیری 5 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

macOS Big Sur 11.6.1 همراه با رفع اشکالات امنیتی منتشر شد. در حالی که بیشتر توجه ها بر روی macOS Monterey می باشد ، اپل یک به روزرسانی جدید برای macOS Big Sur منتشر کرده است. به این ترتیب کاربرانی که تمایلی به استفاده از نسخه ی Monterey ندارند ، می توانند نسخه ی جدید Big Sur را نصب کنند.

به‌ روزرسانی MacOS Big Sur 11.6.1 را می‌توانید در مک‌های دارای نسخه قبلی این سیستم‌ عامل دانلود و نصب کنید. این به‌روزرسانی برای کسانی در نظر گرفته شده است که قصد دارند مدت طولانی‌تری از macOS Big Sur استفاده کنند. مثلاً کاربران به دلایل سازگاری با نرم‌افزار ، شاید ترجیح دهند فعلاً Monterey را نصب نکنند. به‌ روزرسانی جدیدی که منتشر شده ، یک به روزرسانی کوچک و جزئی است. اما به همه کاربران MacOS Big Sur توصیه می‌شود که آن را روی سیستم‌های خود نصب کنند. زیرا اپل می‌گوید که امنیت macOS را در این نسخه افزایش داده است.

برای نصب MacOS Big Sur 11.6.1 کاربران می توانند با ورود به بخش System Preferences و سپس Software Update ، به صورت دستی به روزرسانی را انجام دهند. این به روزرسانی در بخشی تحت عنوان (به‌ روزرسانی‌های دیگر در دسترس هستند) (Other updates are available) قرار دارد. با کلیک کردن روی More Info ، می توانید به روزرسانی را دریافت کنید. حجم این به روزرسانی 2.56 گیگابایت است. حجمی که بسیار کم تر از به روزرسانی برجسته 12.13 گیگابایتی macOS Monterey می باشد. 

به گفته وبسایت AppleInsider به نظر نمی رسد که macOS Big Sur 11.6.1 ویژگی جدیدی ارائه دهد. اما همانند نسخه های قبلی ، این نسخه نیز به به روزرسانی امنیتی و رفع اشکال اکتفا کرده است.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*