احتمال عرضه رنگ های جدید HomePod mini در هفته اول نوامبر


امید دلیری 9 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال عرضه رنگ های جدید HomePod mini در هفته اول نوامبر. بر اساس گزارشی جدید ، رنگ های جدید بلندگوی مینی اپل احتمالاً اوایل ماه نوامبر برای سفارش و خرید در دسترس قرار می گیرند. یکی از افراد نزدیک ادعا کرده است که سفارشات این محصول می‌توانند در هفته اول ماه آغاز شوند.

اپل طی رویداد Unleashed رنگ های جدید HomePod mini را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که این محصول در ماه نوامبر عرضه می شود. طبق یک شایعه ی جدید ، ممکن است این محصول زودتر از آنچه فکر می کنید عرضه شود. به گفته Mark Gurman از وبسایت Bloomberg در توییتر ، کاربران اپل باید در اوایل این هفته منتظر رنگ های جدید این اسپیکر باشند. Mark Gurman تاریخ دقیقی را مشخص مکرده نکرده است. اما به نظر می‌رسد که اپل اسپیکر هوشمند خود با رنگ های جذاب جدید را در اولین فرصت ممکن در ماه نوامبر منتشر کند. به این ترتیب می تواند از الگوهای خرید ویژه در تعطیلات استفاده کند.

Mark Gurman در توییت خود نوشته : اوایل این هفته منتظر رنگ های جدید HomePod mini باشید. نظر Gurman منعکس کننده شایعه مشابهی از AppleTrack از 27 اکتبر است. شایعه ای که ادعا می کرد تاریخ 1 نوامبر را برای عرضه ی این محصول شنیده است. همچنین مشخص نیست که آیا پنجره‌ای برای پیش‌سفارش وجود خواهد داشت. یا اینکه اپل از آن صرف نظر کرده و مستقیماً به فروش می‌رسد.

رنگ های جدید HomePod mini اپل شامل آبی، زرد و نارنجی می باشند. به غیر از تغییر رنگ ، هیچ تغییر دیگری در اسپیکر هوشمند جمع و جور اپل ایجاد نشده است. هوم پاد مینی 99 دلار قیمت دارد و در حال حاضر رنگ های سفید و مشکی آن در دسترس می باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*