اپل فروش Powerbeats ، Beats Solo Pro و Beats EP را متوقف کرد


امید دلیری 11 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل فروش Powerbeats ، Beats Solo Pro و Beats EP را متوقف کرد. پس از معرفی هدفون Beats Fit Pro در صبح امروز ، اپل چندین هدفون قدیمی تر Beats را از فروشگاه خود حذف کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

هدفون های Powerbeats ، Beats Solo Pro و Beats EP تا دیروز در فهرست فروشگاه آنلاین اپل قرار داشتند. اما امروز ، کاربران در تلاش برای بازدید یکی از این هدفون های فدیمی تر ، با اخطاری مواجه شده اند. اخطاری که نشان می دهد این هدفون ها دیگر برای خرید در دسترس نیستند. کاربران توییتر اوایل امروز متوجه حذف شدن هدفون های قدیمی تر Beats شدند و به نظر می رسد که از این هدفون ها ناپدید شده اند.

سایت اپل مدت کوتاهی پس از معرفی هدفون Beats Fit Pro ، هدفون های Beats EP، Beats Solo Pro و Powerbeats 3 را از فروشگاه اینترنتی خود حذف کرد. این اتفاق چند ساعت پس از معرفی این هدفون بی‌سیم جدید رخ داد. با توقف عرضه‌ ی مدل های قدیمی تر ، اکنون مجموعه Beats اپل شامل این مدل ها می باشد :

  • Beats Studio Buds
  • Powerbeats Pro
  • Beats Pro Over Ear

در حال حاضر می توانید Beats Flex ، Beats Studio3 ، Beats Solo3 ، Beats Fit Pro و +Beats Pill  را از وبسایت اپل خریداری کنید. اپل امروز همچنین کاهش قیمت موقتی را برای چندین هدفون قدیمی Beats لحاظ کرد. از جمله Beats Flex، Beats Studio Buds، و Power Beats Pro که با تخفیف‌هایی از 20 تا 50 دلار در دسترس هستند.

از طریق لینک زیر می توانید معرفی کامل هدفون Beats Fit Pro را مطالعه کنید.

هدفون Beats Fit Pro رسماً معرفی شد

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*