اپل اولین به روزرسانی سیستم عامل هدفون Beats Studio Buds را منتشر کرد


امید دلیری 6 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین به روزرسانی سیستم عامل هدفون Beats Studio Buds را منتشر کرد. غول فناوری این به روزرسانی را همراه با رفع اشکالات و سایر بهبودها منتشر کرده است. انتظار می رود در به روزرسانی شاهد بهبود عملکرد استاندارد اپل و رفع برخی از اشکالات نرم افزاری باشیم. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل معمولاً جزئیات و اطلاعاتی در مورد به روزرسانی های سیستم عامل محصولاتی مانند Beats و AirPods ارائه نمی دهد. طبق مکانیسم به روزرسانی اپل ، نسخه سیستم عامل هدفون Beats Studio Buds از 9M6599 به 10M359 منتقل شده است. با این حال، کاربران احتمالاً هنگام مشاهده نسخه سیستم عامل در بخش تنظیمات، 1B56 را مشاهده خواهند کرد. این به روزرسانی همانند به روزرسانی های ایرپاد به‌طور خودکار برای کاربران نصب می‌شود. هیچ مکانیزمی برای انجام به‌ روزرسانی بصورت دستی وجود ندارد. تا زمانی که هدفون ها در کیس شارژ قرار دارند و به دستگاه iOS متصل اند، به روزرسانی به صورت خودکار نصب می شود.

هدفون Beats Studio Buds رقیبی برای AirPods Pro اپل است. هدفونی که توسط شرکت تابعه متعلق به اپل یعنی Beats ساخته شده است. این هدفون دارای قابلیت نویزگیر فعال ، ویژگی شفافیت صدا می باشد. همچنین دارای بالشتک های سیلیکونی در سایزهای مختلف برای قرارگیری راحت تر و محکم تر هدفون در گوش کاربر می باشد. کیس شارژ این هدفون دارای درگاه USB-C می باشد که خبر خوبی برای دارندگان آیفون می باشد.

چگونه نسخه سیستم عامل هدفون Beats Studio Buds خود را بررسی کنیم ؟

کاربران می توانند سیستم عامل فعلی هدفون خود را در تنظیمات – Settings بررسی کنند.

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • General را انتخاب کنید
  • About را انتخاب کنید
  • هدفون خود را انتخاب کنید

در نهایت منویی ظاهر می شود که اطلاعات مربوط به هدفون شما را نشان می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*