تبلیغ جدید آیپد ایر 5 به نام Election قدرت خلاقانه iPadOS را نشان می دهد


امید دلیری 28 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تبلیغ جدید آیپد ایر 5 به نام Election قدرت خلاقانه iPadOS را نشان می دهد. روز گذشته ، روز رسمی عرضه آیپد ایر مجهز به پردازنده M1 و نسل سوم آیفون SE بود. از این رو غول فناوری شروع به تبلیغ محصولات جدید خود کرده است. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل امروز در کانال یوتیوب خود تبلیغی را به اشتراک گذاشت که بر روی آیپد ایر جدید متمرکز شده است. این تبلیغ که Election (انتخابات) نام دارد ، گروهی از دانش‌آموزان را نشان می دهد که از آیپد ایر برای ایجاد کمپین‌هایی برای انتخابات دبیرستان استفاده می‌کنند. در این ویدیوی تبلیغاتی ویژگی های آیپد ایر جدید نشان داده می شوند. ویژگی هایی از جمله دوربین بهبود یافته ، پشتیبانی از قلم اپل، اتصال 5G، پیام‌رسانی، سازگاری با صفحه‌کلید و سایر ویژگی‌ها. محتوای این تبلیغ :

آیپد ایر جدید را معرفی می کنیم. تقویت شده توسط تراشه M1. پنج رنگ شگفت انگیز. صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina. اتصال 5G. دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی فوق عریض –  Ultra Wide با سنسور Center Stage و پشتیبانی از این ویژگی. پشتیبانی از مداد اپل – Apple Pencil و کیبورد جادویی – Magic Keyboard.

همچنین در شعار ویدئوی Election گفته شده : کامپیوتر بعدی شما یک کامپیوتر نیست. اپل در گذشته از این عبارت برای آیپدهای مختلف از جمله آیپد پرو استفاده کرده است. آیپد ایر جدید یا در واقع آیپد ایر 5 – نسل پنجم آیپد ایر ، کاملاً شبیه به آیپد پرو می باشد. زیرا هر دو تبلت دارای تراشه M1 و دوربین مجهز به Center Stage هستند. قیمت آیپد ایر از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود. این محصول در وب‌سایت اپل و فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در دسترس است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*