نمایشگر اپل استودیو نسخه کامل iOS 15.4 را اجرا می کند


امید دلیری 28 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نمایشگر اپل استودیو نسخه کامل iOS 15.4 را اجرا می کند. این امر باعث برطرف شدن مشکلات وب کم می شود. بیشتر منابع می گویند که مشکلات کیفیت وب کم نمایشگر جدید اپل ،  یک باگ نرم افزاری است که در نرم افزار قابل رفع است. چرا که این نمایشگر می تواند iOS 15.4 را بطور کامل اجرا کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

همانطور که در برخی از اولین بررسی های صفحه نمایش اپل استودیو اشاره شد، وب کم این مانیتور ضعیف است. پس از آن گزارش شد که اپل رسماً ادعا کرده که این یک مشکل نرم افزاری است. مشکلی که با به روزرسانی آینده برطرف خواهد شد. اکنون منتقدی به نام John Gruber که در ابتدا به ادعاهای اپل شک داشت، می‌گوید دلیلی وجود دارد که باور کنیم اپل می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

John Gruber می نویسد : شاید در نهایت باید نفسم را حبس کنم. چند منبع آشنا با نمایشگر اپل استودیو به من می گویند که مشکلات کیفیت تصویر واقعا یک مشکل نرم افزاری است.

John Gruber خاطرنشان کرد که نمایشگر اپل استودیو ظاهراً به طور کامل از iOS 15.4 استفاده می کند. نرم افزار نصب شده بر روی مانیتور توسط اپل دارای همان شماره ساخت iOS 15.4 عرضه شده است و بر این اساس خود را شناسایی می کند. او همچنین گفته است که یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید ممکن است کیفیت تصویر را تا حدودی بهبود بخشد. علاوه بر این ، کیفیت تصویر را به سطحی متناسب با مدل‌های آیپد مجهز به دوربین مشابه ارتقاء می دهد.

جدای از انتقادات خاص وب‌کم، نمایشگر اپل استودیو ثابت می‌کند که یکی از تفرقه‌انگیزترین محصولات اپل است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*