اپل Boot Camp را برای پشتیبانی از نمایشگر اپل استودیو به روز کرد


امید دلیری 1 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل Boot Camp را برای پشتیبانی از نمایشگر اپل استودیو به روز کرد. غول فناوری این هفته یک به روزرسانی جدید برای بوت کمپ منتشر کرد. در واقع راه حلی برای اجرای ویندوز بر روی مک های مبتنی بر اینتل برای پشتیبانی از نمایشگر استودیوی جدید خود راه اندازی کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نسخه Boot Camp 6.1.17 که در اوایل این هفته برای عموم منتشر شد، پشتیبانی از نمایشگر اپل استودیو را اضافه می کند. همچنین درایورهای پردازنده های گرافیکی AMD و Intel را به روز می کند. برای دریافت این به روزرسانی ، به منوی Start در ویندوز رفته و اپلیکیشن Apple Software Update را باز کنید. هنگامی که نمایشگر اپل استودیو را به هر سیستم ویندوز متصل می‌کنید، عملکرد کامل این نمایشگر را مشاهده نخواهید کرد.

در واقع ویژگی Center Stage، صدای واقعی (True Tone) و صدای فضایی (Spatial Audio) در دسترس نخواهند بود. همچنین هر ویژگی که نیاز به به‌روزرسانی میان‌افزار دارد نیز در دسترس نخواهد بود. وب‌کم، بلندگوها و پورت‌های USB-C به کار خود ادامه می‌دهند. اما مانند نمایشگر Pro Display XDR، صفحه نمایش اپل استودیو نیز بهترین عملکرد را با سیستم عامل macOS دارد. مک‌های مجهز به تراشه سیلیکون اپل به طور رسمی از ویندوز پشتیبانی نمی‌کنند. در واقع در این مدل ها هیچ Boot Camp مانند مک‌های اینتل وجود ندارد.

این به این معنی است که به‌روزرسانی Boot Camp فقط برای تعداد محدودی از کاربران مفید است. در واقع برای کاربرانی که نمایشگر اپل استودیو جدید را خریداری کرده‌اند ، اما دارای یک سیستم قدیمی تر و فاقد تراشه مبتنی بر سیلیکون اپل هستند مفید خواهد لود. مایکروسافت به دلیل قرارداد انحصاری با کوالکام، از عرضه نسخه‌ای از ویندوز 11 برای مک‌های سری M1 اپل که بر اساس معماری Arm ساخته شده‌اند، خودداری کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*