نمایشگر اپل استودیو دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است اما فقط 2 گیگابایت آن استفاده شده است


امید دلیری 2 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نمایشگر اپل استودیو دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است اما فقط 2 گیگابایت آن استفاده شده است. صفحه نمایش جدید اپل به تازگی عرضه شده است. اکنون یک توسعه دهنده کشف کرده است که در واقع تنها 2 گیگابایت از 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی این نمایشگر استفاده شده است. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

توسعه دهنده ای به نام Khaos Tian در توییتر خود به این نکته اشاره کرده است. به گفته ی او ، نمایشگر اپل استودیو تنها از 2 گیگابایت از 64 گیگابایت حافظه داخلی NAND خود استفاده می کند. احتمالاً مقداری فضای خالی برای به‌روزرسانی نرم افزار مورد نیاز است. اما ظاهراً فضای 62 گیگابایتی استفاده نشده در حال حاضر غیرقابل استفاده است. اپل مقدار حافظه داخلی نمایشگر جدید خود را در مشخصات فنی آن تأیید نکرده است.

نمایشگر اپل استودیو مجهز به تراشه A13 Bionic می باشد. به همین دلیل این کشف جدید ممکن است تعجب آور نباشد. A13 Bionic با سری آیفون 11 در سال 2019 معرفی شد، قبل از اینکه در نسل دوم آیفون SE و نسل نهم آیپد ارائه شود. هیچ‌یک از این دستگاه‌ها تا به حال با پیکربندی‌های ذخیره‌سازی زیر 64 گیگابایت در دسترس نبوده‌اند. این امر ممکن است نشان دهد که مقادیر کمتر حافظه NAND با کنترل‌کننده ذخیره‌سازی A13 ناسازگار است.

همچنین اکنون مشخص شده است که صفحه نمایش اپل استودیو دارای مشخصات بهتری نسبت به نسل دوم Apple TV 4K می بشد. محصولی که دارای تراشه A12 Bionic و پیکربندی ذخیره سازی پایه فقط 32 گیگابایت است. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*