برخی از صاحبان نمایشگر اپل استودیو هنگام به‌روزرسانی نمایشگر به آخرین نسخه iOS با مشکل مواجه شده اند


امید دلیری 21 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

برخی از صاحبان نمایشگر اپل استودیو هنگام به‌روزرسانی نمایشگر به آخرین نسخه iOS با مشکل مواجه شده اند. ظاهراً تعدادی از دارندگان نمایشگر جدید اپل با مشکل مواجه شده اند. آن ها هنگام تلاش برای به روزرسانی نمایشگر خود به آخرین نسخه سیستم عامل با مشکل مواجه شده اند. مشکلی که باعث شده پشتیبانی اپل به برخی از مشتریان بگوید که نمایشگر خود را برای تعمیر به فروشگاه اپل یا مراکز تعمیر مجاز بیاورند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مشکلات به‌روزرسانی نمایشگر اپل استودیو یک موضوع در حال رشد در انجمن پشتیبانی اپل می باشد. تعدادی از صاحبان نمایشگر اپل استودیو گزارش داده اند در حالی که سعی می کنند نمایشگر را به روز کنند، با پیام خطایی مواجه می شوند. پیامی که می گوید : به روزرسانی نرم افزار نمایشگر اپل استودیو تکمیل نشد. یک ساعت دیگر دوباره امتحان کنید. اگر مشکل برطرف نشد، با یکی از ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل تماس بگیرید.

به گفته کاربران ، اتصال مجدد نمایشگر به مک دیگر یا راه اندازی مجدد نمایشگر مشکل را برطرف نمی کند. کاربران در تالارهای گفتمان وبسایت MacRumors نیز مشکلات مشابهی را گزارش داده اند. پشتیبانی اپل به برخی از آنها گفته است که نمایشگر خود را برای تعمیر بیاورند. نمایشگر اپل استودیو iOS را اجرا می کند و کاربران می توانند آن را از طریق بخش تنظیمات  سیستم در macOS به روز کنند.

پس از بررسی‌ها در مورد کیفیت ضعیف وب‌کم نمایشگر اپل استودیو ، اپل وعده به‌روزرسانی جدیدی را در آینده داد. به روزرسانی که به کیفیت ضعیف وب‌کم می‌پردازد. همین به‌روزرسانی می‌تواند شامل برطرف کردن مشکل به‌روزرسانی نمایشگر اپل استودیو نیز باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*