مشکل به‌روزرسانی نمایشگر اپل استودیو برطرف شد


امید دلیری 22 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مشکل به‌روزرسانی نمایشگر اپل استودیو برطرف شد. روز گذشته وبسایت MacRumors خبر داد که تعداد زیادی از دارندگان این نمایشگر نتوانستند نمایشگر خود را به iOS 15.4 آپدیت کنند. اکنون کمتر از یک روز بعد، اپل این مشکل را که ناشی از تأیید نشدن نرم افزار توسط سرورها بود، حل کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مشکل به‌روزرسانی نمایشگر اپل استودیو ابتدا در توییتر مطرح و سپس توسط وبسایت MacRumors تأیید شد. iOS 15.4 آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری نمایشگر اپل استودیو می باشد. اما بسیاری از دارندگان این نمایشگر قادر به به‌روزرسانی دستگاه خود نبودند. iOS 15.4 تا اواخر هفته گذشته توسط اپل امضا نشده بود و به‌روزرسانی نرم‌افزار نمایشگر را غیرممکن می‌کرد. چند ساعت بعد، اپل بار دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای کاربران ممکن کرد.

کاربری به نام ClassicII_MrMac در توییتر گفته :

از یک ساعت پیش، سیستم عامل iOS 15.4 بار دیگر برای نمایشگر اپل استودیو در دسترس قرار گرفت. به روزرسانی سیستم عامل در حال نصب است! 👍

به نظر می رسد مشکل به‌روزرسانی نمایشگر اپل استودیو برطرف شده است. نمایشگر اپل استودیو سیستم عامل iOS 15.4 را اجرا می کند. در حال حاضر این نسخه آخرین به روزرسانی نرم افزار برای نمایشگر جدید اپل می باشد. این نمایشگر سیستم عامل iOS را اجرا می کند. اما به نظر نمی رسد به روزرسانی های این نمایشگر با نسخه های معمولی iOS و iPadOS هماهنگ باشد. اپل ماه گذشته iOS و iPadOS 15.4.1 را برای کاربران آیفون و آیپد منتشر کرد. اما نمایشگر اپل استودیو هنوز از iOS 15.4 استفاده می کتد. اپل وعده به روزرسانی دیگری برای نمایشگر جدید خود را داده است. به روزرسانی که به کیفیت ضعیف وب کم می پردازد. با این حال اپل هیچ جدول زمانی در مورد زمان عرضه این به روزرسانی ارائه نکرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*