به‌روزرسانی سیستم عامل پاور بانک مگ سیف اپل منتشر شد


امید دلیری 1 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به‌روزرسانی سیستم عامل پاور بانک مگ سیف اپل منتشر شد. غول فناوری به‌روزرسانی نرم افزاری جدیدی برای پاوربانک خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی به روش ابری یا همان over-the-air انجام می شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به‌روزرسانی جدید بر روی نرم افزار داخلی پاور بانک مگ سیف اپل اعمال می شود. نسخه فریمور قبلی 2.5.b.0 و فریمور نسخه جدید 2.7.b.0 می باشد. در ابتدا انتظار می رفت که تمرکز این به‌روزرسانی فقط بر روی رفع اشکال و بهینه‌سازی باشد. اما لحظاتی قبل مشخص شد که به‌روزرسانی جدید ، شارژ 7.5 وات را در حین حرکت (بدون کابل) امکان‌پذیر می‌کند. در صورتی که میزان شارژ مجاز قبلی ، 5 وات بود. این به‌روزرسانی ابتدا توسط وبسایت MacRumors مشاهده شد.

اپل در یک سند پشتیبانی می‌گوید که دارندگان پاور بانک مگ سیف می‌توانند سیستم عامل دستگاه خود را به نسخه جدید 2.7.b.0 به‌روزرسانی کنند. به این ترتیب می توانند از قابلیت‌ شارژ سریع‌تر 7.5 واتی برخوردار شوند. این به‌روزرسانی را می‌توان با اتصال پاوربانک به آیفون و یا با استفاده از مک یا آیپد در عرض پنج دقیقه انجام داد. اپل به کاربران پیشنهاد می‌کند که ابتدا یک کابل لایتنینگ را به پاوربانک خود متصل کنند. سپس سمت USB کابل را به آیپد یا مک وصل کنند تا فرآیند به‌روزرسانی آغاز شود.

دارندگان پاور بانک مگ سیف اپل می توانند سیستم عامل فعلی پاوربانک خود را با دنبال کردن مراحل زیر بررسی کنند ؛

نحوه بررسی سیستم عامل پاوربانک مگ سیف اپل :

  • پاوربانک را به آیفون خود وصل کنید
  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • وارد قسمت General و سپس About شوید
  • به پایین صفحه بروید و MagSafe Battery Pack را انتخاب کنید

در نهایت منویی ظاهر می شود که اطلاعات مربوط به دستگاه را نشان می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*