رونمایی از رنگهای جدید سری آیفون 13


امید دلیری 18 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رونمایی از رنگهای جدید سری آیفون 13. اپل از دو رنگ سبز جدید برای هر دو سری آیفون 13 و آیفون 13 پرو رونمایی کرده است که به رنگهای موجود در حال حاضر برای گوشی های هوشمند پرچمدار محبوب خود اضافه می کند. اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل در رویداد Peek Performance از رنگ های جدید سری آیفون 13 رونمایی کرد. این رنگهای جدید شامل سبز روشن و سبز تیره می باشند. رنگ سبز تیره برای آیفون 13 و آیفون 13 مینی و رنگ سبز روشن برای آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس در نظر گرفته شده است. آیفون 13 و آیفون 13 مینی اپل اکنون در رنگ سبز جنگلی – Forest Green که سبز تیره می باشد در دسترس هستند. آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس نیز با رنگ سبز آلپاین – Alpine Green که سبز روشن می باشد در دسترس هستند.

اوایل ماه مارس، شایعه ای مبنی بر گزینه رنگ سبز برای خط تولید سری آیفون 13 اپل منتشر شد. در آن زمان و در آن شایعات ، جزئیاتی مبنی بر وجود دو رنگ سبز مجزا برای مدل‌های پرو و غیر پرو یا معمولی وجود نداشت. اپل آخرین بار رنگ سبز را در سال 2019 در آیفون 11 پرو استفاده کرده بود. رنگهای جدید سری آیفون 13 از روز جمعه 11 مارس برای پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود. از هفته بعد ارسال آن‌ها برای مشتریان آغاز خواهد شد.

دیگر اتفاقات مهم رویداد Peek Performance اپل :

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*